Chiudi annunziu

Android hà longu avutu prublemi cù a gestione di l'applicazioni in sfondate. Ancu Google offre struzzioni nantu à cumu si deve androiddispusitivi per gestisce i prucessi di fondo, i pruduttori di smartphones sò sempre tweaking sistemi in nome di l'efficienza di a bateria, spessu disturbendu u cumpurtamentu previstu di l'applicazioni. Google hà datu una cunferenza tenuta a settimana passata Google I / O hà fattu chjaru ch'ellu hè sempre travagliatu per risolve stu prublema è hà spartutu u prugressu chì hà fattu in a materia finu à avà.

In un video di YouTube nantu à i cambiamenti à cumu è quandu l'applicazioni ponu esse in sfondate, un ingegnere di software Androidu Jing Ji hà delineatu i prublemi chì Google hà cù i pruduttori chì volenu ottimisà a vita di a bateria in modi per quale Android ùn hè statu cuncepitu. "I pruduttori di i dispositi imponenu diverse restrizioni di l'applicazione chì spessu ùn sò micca documentate. Questu pò rende e cose difficili per i sviluppatori di l'applicazioni chì u serviziu di primu pianu, per esempiu, puderia travaglià cum'è previstu nantu à u dispositivu di un fabricatore, ma esse terminatu inaspettatamente in un altru". dicenu.

Spiega ancu chì Google travaglia direttamente cù i pruduttori per creà funzioni standardizati per a gestione di a bateria à u livellu di u sistema, chì eliminà a necessità di più ottimisazione da a so parte. Android 13 uttene uni pochi di migliuramentu à questu scopu: a capacità di monitorà l'usu di a batteria nantu à una basa per app, cusì l'utilizatore pò vede quanta putenza usa una app quandu hè in primu pianu, in background, o in esecuzione di un serviziu in primu pianu, è Avarà ancu à l'utilizatori sapè quandu una app drena a bateria in fondo. E sì, sicuru, questu allude à i casi di throttling di rendiment, chì anu ancu affettatu Samsung in una larga misura.

L'interfaccia di JobScheduler, chì hè destinata à aiutà à pianificà i travaglii in modu efficiente, uttene megliurà chì Google dice chì deve aiutà à gestisce i travaglii quandu hè più utile à l'utilizatori. Per esempiu, u sistema stima quandu un utilizatore hè prubabile di apre una determinata app, pianificendu in modu efficace a precarica, qualcosa chì deve idealmente fà in u sfondate appena prima di lancià. JobScheduler hà ancu sapè megliu chì travaglii per piantà quandu e risorse di u sistema sò bassu o quandu u dispusitivu cumencia à riscalda. In teoria, deve sceglie quelli chì anu u minimu impattu nantu à l'utilizatori. À u listessu tempu, Google enfatizeghja chì i sviluppatori anu da sviluppà l'applicazioni in u più efficiente pussibule. In altre parolle, per equilibrà u rendiment di l'applicazione cù a salute generale di u sistema.

U più lettu d'oghje

.