Chiudi annunziu

L'app Google Photos hè dispunibule nantu à tutti i smartphones cù Androidem, cumpresi i telefoni Galaxy. Hè un serviziu populari in u mondu chì hà assai da offre, ma hè mancatu una funzione assai basica per un bellu pezzu. Ùn hà micca permessu di sguassà l'imaghjini direttamente da l'album. Hè finalmente cambiatu avà, ancu s'ellu hà una cattura minore.

A capacità di sguassà e foto direttamente da l'album hè stata longa dispunibule in a versione web di Google Photos. Androidperò, sta versione mancava. Se vulete sguassà l'imaghjini da un album, avete prima à caccià da l'album (usendu u buttone "Eliminate da l'album"), dopu cercate in a biblioteca è dopu sguassate da quì.

Fortunatamente, questu ùn hè più applicatu, perchè Google elimina e foto (o video) da l'album v androidversione attivata in silenziu (in particulare via u buttone "Sposta à a basura" situatu in cima à destra). Cù un "ma": questa opzione s'applica solu à l'album privati. Per l'album spartutu, avete sempre à passà per u prucessu tedioso mintuatu sopra. Ùn hè micca chjaru perchè Google hà omessi questu elementu quandu iOS A versione hà permessu questu per un bellu pezzu. Speremu chì questu hè veramente solu una svista è chì u giant tecnulugicu a ripararà prestu.

U più lettu d'oghje

.