Chiudi annunziu

Quandu Ben Brode si separava di Blizzard è di u sviluppu di a carta Hearthstone in u 2018, ci hè stata speculazione immediata nantu à ciò chì u sviluppatore appassiunatu hà da travaglià dopu. Inseme cù altri culleghi, per i quali a sucità canadiana ùn rapprisenta più un ambiente ideale per u sviluppu ulteriore, anu fundatu u studiu Second Dinner. Cuminciò à travaglià in un prughjettu misteriosu quasi subitu. Avà, u ghjocu misteriosu hè statu revelatu, è ùn hè nunda di menu di un novu ghjocu di carte da l'universu Marvel.

Marvel Snap si prisenta in una scena d'azzione ben animata chì suggerisce chì durante u ghjocu scuntremu ancu versioni di eroi populari è cattivi da realità alternative. Inoltre, però, pudete ancu vede chjaramente cumu a novità serà ghjucata. Marvel Snap hè sviluppatu principalmente per e piattaforme mobili. Questu hè riflessu in u so core gameplay. A cuntrariu di l'altri cuncurrenti in u generu, ogni partita in Marvel Snap vi porta solu circa trè minuti.

L'agilità risulta ancu da u fattu pocu cunvinziunali chì vi ghjucà cù u vostru avversariu simultaneamente. Allora ùn aspettate micca un cambiamentu di movimenti. In Marvel Snap, si tratta di cunnosce bè e carte è di piglià a decisione ghjusta in a pressione di u tempu. Tuttavia, ùn sapemu ancu quandu u ghjocu serà liberatu. I sviluppatori di Second Dinner anu digià annunziatu a pussibilità di firmà per ghjucà à a beta aperta. Tuttavia, ùn hè micca dispunibule in a Repubblica Ceca o in Slovacchia.

Temi: , ,

U più lettu d'oghje

.