Chiudi annunziu

I spedizioni di smartphone in Europa sò diminuite di 10% annu à l'annu in u primu trimestre di questu annu, è Samsung hà ancu registratu una calata di spedizioni. Fortunatamente per ellu, ferma u numeru unu di u smartphone in u vechju cuntinente è l'abbanduneghja Apple è Xiaomi. Questu hè statu informatu da a cumpagnia analitica Canalys.

41,7 milioni di smartphones sò stati spediti à u mercatu di smartphones europeu in u primu trimestre di questu annu, chì hè 4,7 milioni di menu cà in u listessu periodu di l'annu passatu. Samsung hà guidatu a strada cù 14,6 milioni di spedizioni di smartphone (in calata di 9% annu à l'annu) è una quota di 35%, secondu in linea. Apple hà speditu 8,9 milioni di smartphones (in crescita di 1% annu à l'annu) è hà tenutu una parte di 21%, è u terzu postu Xiaomi hà speditu 8,2 milioni di smartphones (in diminuzione di 22% annu à l'annu) è hà tenutu una parte di 20%.

U fondu di Samsung in u periodu hè statu aiutatu da vendite solide di smartphones di fascia bassa è media è una catena di fornitura in ricuperazione. Apple hà vistu una alta dumanda per l'iPhone 13 è Xiaomi hà benefiziu di u lanciu di a serie Redmi Note 11. Sicondu l'analisti di Canalys, u mercatu di i telefoni intelligenti europeu hà diminuitu in u primu trimestre principarmenti per via di a bassa dumanda in Russia è in Ucraina, induve e spedizioni diminuite da 31 è 51%. Ancu cù l'inflazione crescente in mente, i prossimi trimestri seranu una vera prova per u mercatu europeu di smartphone.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.