Chiudi annunziu

U modu Street View in Google Maps riceve uni pochi di funzioni novi per marcà u so 15 anniversariu. In particulare, hè a pussibilità di vede i dati storichi Androidua iOS è u strumentu Street View Studio.

Google Maps in a so versione web hà introduttu a pussibilità di vede l'imaghjini più antichi in Street View in 2014. A capacità di "viaghjà in u tempu" vene avà à i dispositi cù Androidem a iOS. Per questu scopu, un buttone "Mostra più dati" serà aghjuntu à u telefuninu Street View, chì apre un "carrusel" d'imaghjini più vechji per un locu determinatu. L'imaghjini in questu modu populari ponu data di 2007.

Google hà ancu introduttu una nova funzione chjamata Street View Studio à Street View, chì permette à l'utilizatori di publicà rapidamente è in massa sequenze d'imaghjini di 360 gradi. Prima chì l'utilizatori facenu cusì, anu una vista previa finale. L'imaghjini ponu esse filtrati da u nome di u schedariu, u locu è u statutu di trasfurmazioni, è l'utilizatore pò riceve notificazioni da u navigatore quandu hè finitu. Inoltre, u giant tecnulugicu americanu prova una nova camera Street View, chì hè significativamente più chjuca di quelli chì hà utilizatu finu à avà. Stu sistema ultra-portable pesa pocu menu di 7 kg è, secondu Google, hè circa a dimensione di un gattu di casa.

A nova camera hè modulare, chì permette à Google di aghjunghje cumpunenti cum'è LiDAR cum'è necessariu, chì ponu cullà l'imaghjini cù dettagli ancu più utili, cum'è puzziche o marcature di strada. Pò esse ancu attaccatu à qualsiasi veiculu cù un rack di tettu è cuntrullatu da un dispositivu mobile. Serà messu in piena operazione l'annu prossimu.

U più lettu d'oghje

.