Chiudi annunziu

U ghjocu di strategia tattica low-key A Battaglia di Polytopia hà sperimentatu una crescita inespettata di pupularità l'annu passatu dopu chì u miliardariu Elon Musk hà chjamatu u so ghjocu preferitu. Un omu riccu eccentricu, cunnisciutu micca solu per i so successi in l'elettromobilità è l'esplorazione spaziale, ma ancu per u so cumpurtamentu stranu nantu à e rete suciale, ancu Polytopia in tweet recente qualificatu cum'è più cumplessu cà i scacchi. Pudete ghjudicà per sè stessu quantu seriu a so opinione pò esse presa. Tuttavia, questu ùn impedisce micca u fattu chì Polytopia hè un ghjocu sorprendentemente cumplessu.

U so mantellu angulare nasconde un gran numaru inespettatu di diverse opzioni tattiche. À u listessu tempu, l'arsenale strategicu digià grande hè issa allargatu cù l'intruduzioni di a nova aghjurnamentu di Diplomazia. Cum'è u nome suggerisce, a pussibilità di stabilisce relazioni diplomatiche cù i vostri avversari in u ghjocu vene à u ghjocu inseme cù a nova aghjunta. In più di cuncludi trattati di pace è alleanze, pudete ancu mandà spie à l'alliati o nemichi per disturbà l'equilibriu di u putere in a guerra di l'infurmazioni.

I campi di battaglia di Polygon anu ancu ricevutu cambiamenti. Pudete avà mandà unità speciali di Cloaks à elli. Quessi anu a capacità di sfilà senza scopre l'armate nemiche passate è attaccà l'unità di l'avversariu da a so propria parte posteriore. Inoltre, i sviluppatori di Midjiwan AB aghjunghjenu assai novità minori à u ghjocu. Quandu aghjunghje tutti, hè u più grande aghjuntu in a storia di u ghjocu. Allora Elon Musk pò esse cuntentu chì forsi Polytopia ghjunghjerà veramente vicinu à l'incredibile cumplessità di i scacchi dopu un aghjurnamentu cusì sustanziale. Per verificà sta ipotesi, però, l'omu d'affari deve offre i so calculi.

Scaricate A Battaglia di Polytopia nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.