Chiudi annunziu

In marzu, l'app di tastiera Gboard, populari in u mondu, hà suggeritu chì prestu renderebbe un teclatu split dispunibule per i telefoni flessibili. Avà avemu infine u nostru primu sguardu à sta funzione.

utilizatori "bender". Galaxy Da Fold3 cù l'ultima beta di Gboard installata, anu un cambiamentu "Split layout to include duplicated keys" disponibile in Settings→Preferences. Ancu s'è sta opzione hè stata dispunibile per qualchì tempu, a funzione di u teclatu split ùn hè ancu stata dispunibile. In ogni casu, i sviluppatori chì agiscenu in u mondu in linea sottu u nome RKBDI anu sappiutu di fà u travagliu nantu à Foldu3 digià.

U teclatu split, à u cuntrariu di u standard, divide i chjavi in ​​dui mità cù cinque per ogni latu in i primi trè fila. I tasti G è V sò duplicati. Hè vale a pena nutà ancu chì a fila di fondu hà un spacer abbastanza longu chì copre a distanza creata da u teclatu split.

Sicondu a squadra daretu à u mod Rboard per Gboard, u teclatu split hè destinatu principalmente à i dispositi plegabili, micca à i pasticchi. Siccomu Google hè interessatu à e tablette (in più, hà recentemente introduttu u so in tuttu primu), in ogni modu, hè più prubabile chì anu adattatu ancu a funzione per elli. p.e. Galaxy In ogni casu, Z Foldy hà un groove in u mezu di a visualizazione interna per via di u mecanismu di plegamentu, è cù a so prisenza ùn hè micca assai còmode di scrive nantu à u teclatu affissatu. Tuttavia, stu layout furnisce un cunfortu significativamente più grande quandu inserite caratteri nantu à a visualizazione interna.

telefoni Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.