Chiudi annunziu

A primavera hè in piena, e tampiratura sò più cà piacevuli, è s'è vo avete sempre pruvatu à perdiri pesu in un swimsuit dopu l'inguernu, certamente ùn hè micca troppu tardi. U vostru cumpagnu ideale puderia esse una bracciale di fitness chì palesa quantu o pocu chì site veramente pruvatu. A so gamma di prezzu hè larga, induve pudete sceglie per uni pochi di centu, ma pudete ancu pagà millaie. Allora quì truverete i migliori braccialetti di fitness per Android, ma in a maiò parte di i casi ancu per iOS.

Niceboy X-fit GPS 

Hè difficiuli di dì s'ellu hè u megliu, ma certamente ùn hà micca cuncurrenti in a so gamma di prezzu. Offre una larga gamma di funzioni chì vi venenu in pratica durante u ghjornu. U so GPS integratu hà a so propria memoria per un massimu di 7 ghjorni. Pudete tandu sceglie trà 22 attività sportive per a megliu cullizzioni di dati pussibule. Sapete cusì a distanza esatta coperta, a velocità tutale, a quantità di calori brusgiate, a misurazione diretta di a freccia cardiaca è assai di più. L'applicazione in ceca vi darà allora grafici dettagliati per una lettura megliu di i dati misurati. Pudete leghje tuttu ciò chì avete bisognu direttamente nantu à u display OLED 0,96 ". U braccialettu hè cumplettamente impermeabile è antipolvere. U so prezzu hè solu 229 CZK.

Per esempiu, pudete cumprà Niceboy X-fit GPS quì

Xiaomi Mi SmartBand 6 

Ancu s'è a cumpagnia hà digià introduttu un successore in a forma di a 7a generazione, a sesta hè sempre una compra assai bona. Questu hè unu di i braccialetti di fitness più populari in u mondu, chì offre un grande rapportu prezzu / rendiment. A visualizazione AMOLED offre una diagonale di 1,56 ", finezza di 336 ppi, luminosità di 450 nits è una risoluzione di 152 × 486 pixel, facendu più faciule per verificà i missaghji di testu, chjamate entrate è notificazioni cun un sguardu. Per a prima volta, puderete stabilisce a vostra propria immagine di fondo nantu à u display. Inoltre, puderete sceglie trà più di 60 altri visi animati. U prezzu hè 859 CZK.

Per esempiu, pudete cumprà u Xiaomi Mi Smart Band 6 quì

Samsung Galaxy Fit2 

Ancu Samsung offre i so braccialetti di fitness. Cù questu avete una visione cumpleta di a vostra prestazione. Analizà i dati sportivi è stabilisce ugettivi serà un pocu più faciule di novu. U disignu ergonomicu, u display AMOLED da 1,1" è u vetru 3D seranu un grande aghjuntu à u vostru polsu durante l'avvenimenti sportivi o suciali. Pista cù u vostru braccialettu Samsung Galaxy Fit2 informace circa a vostra freccia cardiaca, passi fatti o calori brusgiati. U prezzu attuale hè CZK 1.

Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Fit2 quì

Xiaomi Redmi Smart Band Pro 

A bracciale si distingue cù un display AMOLED cù una diagonale di 1,47 ", una luminosità di 450 nits è una risoluzione di 368 × 194 pixel. I menu di navigazione, i missaghji di lettura è assai di più continuanu à esse veloci è còmode. Pudete persunalizà a faccia di l'orologio scegliendu trà più di 50 temi diffirenti, ma avà pudete ancu mette una foto di a vostra scelta. Cù finu à duie settimane di vita di a bateria cù una sola carica, ùn avete micca bisognu di pensà constantemente se avete abbastanza putenza, cusì monitorerà constantemente a vostra freccia cardiaca è l'attività generale. Per misure più precise, pudete sceglie unu di i modi sportivi predefiniti. U so prezzu hè CZK 1.

Per esempiu, pudete cumprà u Xiaomi Redmi Smart Band Pro quì

fitbit inspire 2 

U braccialettu permette di seguità u vostru intervallu di freccia di u core è e tappe di u sonnu, grazia à quale pudete stimate megliu e calorie brusgiate. Dopu tuttu, presta più attenzione à u sonnu, perchè fora di vede a partitura di u sonnu, permette di aumentà cù cunsiglii persunalizati. E poi ci sò i minuti in a zona attiva. Un grande vantaghju hè l'integrazione di a cumunità induve pudete participà à sfide attive, uttene cunsiglii è seguità u vostru prugressu. U prezzu hè CZK 1.

Per esempiu, pudete cumprà u Fitbit Inspire 2 quì

Fitbit Charge 4 (NFC) 

U bracciale fitness Fitbit Charge 4 hè u bracciale fitness più avanzatu da Fitbit finu à a data. In più di u GPS integratu, hà un grande sensoru di freccia cardiaca, una longa vita di a bateria è una larga gamma di funzioni attraenti. Cù ellu, uttene più infurmazione nantu à u vostru corpu, salute o sonnu. È pudete ancu seguità u vostru prugressu ligatu à i vostri risultati sportivi. Durà 7 ghjorni in carica, hè resistente à l'acqua finu à 50 metri è offre ancu u monitoraghju di u ciclu menstruali. Sta suluzione costarà 2 CZK.

Per esempiu, pudete cumprà Fitbit Charge 4 (NFC) quì

Fitbit Charge 5 in acciaio inox 

Cù l'aiutu di a bracciale, un gran numaru di metriche è indicatori di salute seranu dispunibili per voi. Pudete cusì cuntrollà i cambiamenti impurtanti in u vostru statu di salute grazia à SpO2, a variabilità di a freccia cardiaca, u seguimentu di i cambiamenti in a temperatura di a pelle è più. Cù u Sensor EDa, pudete facilmente scopre cumu reagisce fisicamente à u stress. Pudete tandu creà u vostru propiu eserciziu chì migliurà u vostru benessere mentale è calmà. U prezzu attuale di a bracciale in acciaio inox hè CZK 3.

Per esempiu, pudete cumprà u Fitbit Charge 5 Stainless Steel quì

Garmin vivosmart 5 

U braccialetto di silicone si adatta comodamente à a vostra manu è pudete cambià per un altru in un mumentu se vulete. U casu di u braccialettu hè fattu di policarbonate, chì, in cumbinazione cù a cinturina di silicone, hà un impattu pusitivu nantu à u so pesu, chì hè solu 24,5 g. A bracciale hà da piglià a cura di misurà una larga gamma di attività, cumprese caminari, corsa. , ciclismo, yoga, eserciziu di fitness è altri sporti. Hè senza dì chì a misurazione di a freccia cardiaca, u numeru di passi, a carica nantu à u corpu, è ancu a durata è a qualità di u sonnu. Tuttu necessariu informace è vi vede i valori nantu à u toccu display OLED. A batteria integrata mantene a bracciale in funzione finu à 7 ghjorni è u so prezzu hè CZK 3.

Per esempiu, pudete cumprà u Garmin vivosmart5 quì

U più lettu d'oghje

.