Chiudi annunziu

Mentre a registrazione di a chjama pò sembrà a funzione più basica di i telefoni intelligenti, in realtà ùn hè micca in i dispositi Galaxy dispunibule in tutti i paesi. E lege lucali in diverse regioni è ghjuridizione limitanu a dispunibilità di sta funzione, almenu cum'è una funzione integrata in l'app predeterminata di u telefunu. 

In realtà, hè abbastanza difficiuli di sapè se un paese supporta a registrazione di e chjama altru chè cuntrollà i paràmetri di l'app di u vostru telefunu è vede se a funzione di registrazione di chjama hè presente. L'utilizatori di u telefunu Galaxy cusì cuntrollanu in u mondu sanu, hè cusì cun u sustegnu di a funzione, è si trova chì solu una manata di paesi sustene. Vale a pena nutà chì a registrazione di chjama in l'app di Samsung durante a guida pò esse micca dispunibule, ancu s'ellu hè legale in quellu paese. Allora quì sottu hè a lista completa di i paesi induve a registrazione di a chjama hè presente in l'app Samsugnu Phone: 

  • Bangladesh 
  • Egittu 
  • India 
  • Indonesia 
  • Israele 
  • Laos 
  • Lìbia 
  • Nepal 
  • Sri Lanka 
  • Tailanda 
  • Tunisia 
  • Uccrainia 
  • Vietnam

A nostra situazione 

Sè avete seguitu a situazione cun noi per un bellu pezzu, allora di sicuru sapete chì l'avemu digià citatu parechje volte. In l'articulu d'aprile, però, avemu ricevutu un cumentu interessante da u lettore Jiří Valerian, chì spiega un pocu a situazione domestica. In casu chì l'avete mancatu, pudete leghje quì sottu.

"Aghju cuntattatu Samsung nantu à questu è secondu a dichjarazione, ùn ci hè micca un supportu di registrazione nativu, solu una app di registrazione di chjama creata direttamente da Samsung è sta app dipende da u supportu OS. Android simile à l'applicazioni di registrazione di chjamate di terze parti. 

Samsung hà fattu a so applicazione di registrazione di chjamate indisponibile in i paesi di l'UE micca per ragioni legali, chì in realtà ùn esiste micca in tuttu (vede a descrizzione sottu in relazione à Google), ma solu perchè, grazia à i blocchi in u sistema operatore. Android ancu l'app Samsung ùn funziona micca bè in e regioni di l'UE. 

Cambiendu u codice CSC di a regione, certi "fai-da-te" bypassanu quellu bloccu assai in u sistema operatore Android, chì solu applicà à certi rigioni, è tandu l 'applicazzioni Samsung hè dinù logica funziunali, è simile, appiicazioni di call recording di terzu partitu dinù travaglià nant'à altri telefoni senza alcunu prublemi dopu à cambià a regione. 

In ogni casu, Google l'hà sbulicatu legalmente è probabilmente averà cunsequenze spiacevoli per questu. 

Sicondu l'Uffiziu di a Repubblica Ceca per a Prutezzione di Dati Personali, a registrazione di e chjama per l'usu persunale ùn hè micca contru à e lege di a Repubblica Ceca o i regulamenti di l'Unione Europea validi in a Repubblica Ceca, è a registrazione di e chjama. per usu persunale ùn hè micca applicà à u regulamentu generale di l'Unione Europea, u chjamatu GDPR in cunfurmità cù l'articulu 2, paràgraf 2. lettera c) di u dittu regulamentu. 

Stu bluccatu da Google ùn hà dunque alcuna ghjustificazione legale sia in quantu à a regulazione legale di a Repubblica Ceca è à a regulazione di l'Unione Europea valida in a Repubblica Ceca. 

A cumpagnia di Google cù u bluccatu mintuatu di registrazione di chjama per usu persunale in a regione di a Repubblica Ceca in u sistema operatore Android discrimina à e persone in altri paesi induve a registrazione di chjamate per usu persunale ùn hè micca bluccata ". 

U più lettu d'oghje

.