Chiudi annunziu

Avete pianificatu barbecue di giardinu, natà à a piscina o in a natura, o solu ùn vulete micca esse limitatu da i cavi in ​​a vostra casa? Dunque, di sicuru, cercate i migliori parlanti wireless per Android telefoni. Quì truverete una panoramica cunsigliata chì copre tutte e categurie di prezzu, cusì sarete sicuru di sceglie, ùn importa quantu grande u vostru budgetu.

JBL GO 3 

L'altoparlante Bluetooth portatile JBL GO 3 vi assorbirà cumplettamente cù una dinamica eccellente è un sonu perfettamente sintonizatu è un bassu densu. Grazie à a so custruzzione durabile, stu parlante hè ideale per sente a musica fora, à a piscina, è ancu animarà ogni festa di giardinu o spiaggia. A tecnulugia Bluetooth 5.1 garantisce una trasmissione di musica affidabile à una distanza di 10 metri. Hà dimensioni assai chjuche, chì a rende estremamente ligera. Malgradu u disignu compactu, sarete di sicuru cuntentu di u rendiment di u sonu. Inoltre, hè à un bellu prezzu, chì hè 899 CZK.

Per esempiu, pudete cumprà u JBL GO 3 quì

LAMAX Sounder 2 

Stu parlante wireless vi dimustrarà chì l'incompatibilità di "sonu di qualità" è "portabilità" hè solu un rumore sopravvive. Comparatu à a versione precedente, questu parlante hè ancu megliu in a consegna di u sonu à 360 °, u voluminu è a resistenza. Pudete gode di a vostra propria playlist per 12 ore. U gradu di resistenza IP67 significa a capacità di u parlante LAMAX Sounder2 per furnisce u più altu rendiment ancu in neve, vicinu à l'acqua o nantu à una superficia polverosa. Pudete ghjucà musica remotamente da u vostru telefunu via Bluetooth 5.0 in una manera cumpletamente stabile è ininterrotta. U prezzu hè CZK 1.

Per esempiu, pudete cumprà LAMAX Sounder2 quì

Marshall Emberton BT 

Sè vo circate un parlante portable chì offre un sonu di prima qualità è un longu tempu di riproduzione, allora questu hè unu di i parlanti affidabili è portatili. Grazie à e so dimensioni compatte, ùn occupa quasi micca spaziu. U dispusitivu soporta Bluetooth 5.0, a so gamma hè 10 m. U parlante dura più di l'ora di 20, hè cumplettamente carica in 3 ore. Tuttavia, se aduprate a funzione di carica rapida, pudete aspittà à altre 20 ore di riproduzione di alta qualità in solu 5 minuti di carica. Questu per un prezzu di CZK 3.

Per esempiu, pudete cumprà u Marshall Emberton BT quì

BOSE SoundLink Flex 

L'altoparlante Bluetooth BOSE SoundLink Flex cù microfonu offre cumpatibilità cù iOS i Androidem. Cù un parlante cumplettamente carricu, pudete prufittà finu à 12 ore di a vostra musica preferita o parolle parlate. U gradu di prutezzione IPX7 assicura a resistenza à l'acqua, a polvera è l'impattu. U parlante hè ancu universale, cusì pudete piglià in ogni locu cun voi. Darà un sonu bellu grazia à a Tecnulugia PositionIQ, chì cunsiste à orientà automaticamente u parlante in u spaziu è dopu ottimisà u sonu. Sia in piedi, stendu nantu à a spalle o appiccicatu à una cinghia, l'altoparlante riproducerà a vostra musica preferita in toni pieni è equilibrati. U prezzu hè CZK 4. 

Per esempiu, pudete cumprà BOSE SoundLink Flex quì

Bang & Olufsen Beosound A1 2a Gen. 

Stu parlante pò furnisce i bassi incredibili è l'alti cristallini chì avete bramatu. Offre una frequenza da 55 Hz à 20000 60 Hz, è a putenza assoluta di 3000 W evoca un veru rumble. A bateria integrata hà una capacità di 18 mAh, perchè pò travaglià in modu continuu per l'ora di 4. USB-C hè dispunibule per a carica. Sè vo aduprate un dispusitivu chì ùn hà micca trasmissioni wireless, tù sarè ancu capaci à aduprà u input Micro USB. U prezzu hè CZK 990.

Per esempiu, pudete cumprà Bang & Olufsen Beosound A1 2nd Gen quì

Sonos One 

Passa in u futuru di a tecnulugia audio è uttene un parlante chì pudete cuntrullà cù a vostra voce. Sonos One funziona cù u serviziu di voce Alexa di Amazon, perfettu per u cuntrollu di musica senza mani è una mansa di altre funzioni. In più di un cuntrollu di voce estremamente convenientu, u parlante vi farà piacè ancu cù un sonu putente di prima qualità. Questu hè assicuratu da un paru di amplificatori digitali è cuntrolli persunalizati integrati. U prezzu di u parlante hè CZK 6.

Per esempiu, pudete cumprà un Sonos One quì

Sonos si move 

È Sonos una volta di più. Stu parlante pò ghjucà grandi bassi, ma alti lisci, tuttu senza bisognu di un cable. L'energia per u funziunamentu hè furnita da una batteria integrata solida, cusì pudete gode di divertimentu per quasi l'ora di 10. Ci hè ancu supportu AirPlay per i dispositi di a cumpagnia. Apple è integrazione di servizii cum'è Spotify, Tidal, Deezer, Apple Musica, Google Play Music è YouTube Premium. Ma paghete per a qualità, in particulare CZK 10 quì.

Per esempiu, pudete cumprà Sonos Move quì

Bang & Olufsen Beolit ​​20 

Batteria longa, carica wireless integrata di telefoni è altri dispositi cumpatibili o sonu top in un disignu portatile. Questu hè u Beolit ​​​​20, vale à dì a 4a generazione di parlanti wireless Bang & Olufsen, chì vanta un sonu True 360 ​​° perfettu indipendentemente da l'ambiente. Hà una freccia di freccia da 37 à 20 000 Hz, grazia à quale ottene una gamma di bassi abbastanza larga. Pudete gode di l'esperienza di sonu finu à 8 ore, o pudete aduprà u cavu USB-C inclusu è ascolta per u tempu chì vulete. Cum'è u so predecessore, usa materiali d'alta qualità cum'è l'aluminiu anodizatu, u coghju o fibri polimeri. U mudellu di parlante perforatu trasmette avà u sonu megliu, finu à u 45% cumparatu cù a generazione precedente. Ma u prezzu hè veramente altu, vale à dì 13 CZK.

Per esempiu, pudete cumprà u Bang & Olufsen Beolit ​​​​20 quì

Bowers & Wilkins Zeppelin 2021 

U pinnacle assolutu - questu hè u Bowers & Wilkins Zeppelin 2021. Si basa nantu à u successu di u so predecessore icònicu è combina un bellu disignu cù u sonu di u megliu in classi. Stu parlante intelligente completamente wireless hè pensatu soprattuttu per u streaming di musica senza saldatura da e piattaforme populari. Cù l'altoparlante, pudete gode di un bellu disignu è di un sonu superiore cù funzioni avanzate è un cuntrollu intuitivu cù l'app Bowers & Wilkins Music, chì vi permette di raggruppà facilmente parlanti, integrà i servizii di streaming populari è gode di una cumminazione senza rivali di audio in alta risoluzione. prestazioni è cunfortu assolutu. U prezzu di sta exclusività hè CZK 21.

Per esempiu, pudete cumprà u Bowers & Wilkins Zeppelin 2021 quì 

U più lettu d'oghje

.