Chiudi annunziu

A ripresa di l'ecunumia glubale dopu a pandemia hè stata più lenta di ciò chì s'aspittava (ancu cunsiderendu chì hè sempre in corso). Per quessa, l'imprese sò ancu diminuite e so aspettative cum'è l'inflazione forza i clienti à esse più attenti cù i so soldi. Nè a situazione in corso trà Russia è Ucraina nè a crisa di chip in corso aiutanu a situazione.

Di sicuru, ancu Samsung ùn hè micca immune à sta dinamica. Allora a sucetà hà da adattà à sta situazione. Allora un novu rapportu suggerisce chì Samsung hà decisu di riduce a produzzione di telefunini da 30 milioni di unità questu annu. È ùn hè micca abbastanza. Tuttavia, altre cumpagnie anu avutu fattu passi simili. Apple perchè avia ancu ridutta a produzzione di iPhones, almenu per u mudellu SE è da 20%.

Eppuru Apple tagliate a pruduzzione di u so mudellu più prezzu è menu equipatu, Samsung riduce i miri di produzzione per tutta a so cartera mobile. Si dice chì vulia pruduce è furnisce 310 milioni di unità di smartphones questu annu, ma avà hà decisu di riduce sta pruduzzione à 280 milioni di unità. Dunque, per via di l'inflazione glubale, pare chì questu annu hà ancu vede una tendenza discendente in a vendita di smartphone.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.