Chiudi annunziu

Per chì l'Autorità di Telecomunicazioni Ceca regulà direttamente i prezzi di i servizii grossisti furniti da i trè operatori di rete T-Mobile, O2 è Vodafone, hà preparatu una nova pruposta. Piglia in contu i cumenti di a Cummissione Europea, chì ghjustu rifiuta e so pruposte previ.  

Cumu l'informa CTK, cusì u controller dice chì I prezzi di vendita per i servizii mobili, in particulare i dati, sò significativamente più alti in a Repubblica Ceca cumparatu cù a media europea, secondu ellu, l'oligopoliu di l'operatori T-Mobile, O2 è Vodafone li mantene altu. L'operatori virtuali sò ancu affettati. Sicondu ČTÚ, i prezzi all'ingrossu offerti à l'altri operatori sò ancu più altu ch'è i prezzi di vendita è li rende impussibile di offre tariffi competitivi.

Sicondu a CTU, u novu operatore naziunale, chì, grazia à l'impegni di i trè grandi operatori da l'asta 5G di l'annu passatu, puderia operà in u quadru di u chjamatu roaming naziunale, ùn ghjunghjerà micca à u mercatu prima di a fine di u 2024. . L'offerta di dati in grossu ùn permettenu micca l'accessu à i servizii di voce, chì attualmente sò sempre dumandati da a maiò parte di i clienti, ma ancu in u casu di a pussibilità teorica di a so integrazione in una SIM, ùn permettenu micca a replicazione di tariffu per l'operatori virtuali. .

À u principiu d'aprili, ČTÚ si ritirò da l'ultima intenzione di regulà i prezzi grossisti, almenu temporaneamente. À l'epica, a Cummissione Europea è l'Uffiziu per a Prutezzione di a Cumpetizione Ecunomica (ÚOHS) s'opponenu à a regulazione chì cunsiste in a pruibizione di a compressione di u margine è a fissazione di un prezzu massimu per l'operatori virtuali. U Cunsigliu ČTÚ hà ancu decisu di ùn emette micca a misura prevista di natura generale. ČTÚ hà fallutu prima cù a pruposta di a Cummissione Europea di regulà permanentemente u mercatu.

U più lettu d'oghje

.