Chiudi annunziu

Fans di a cumpagnia Apple si preparanu per a cunferenza di sviluppatori di a cumpagnia da u luni prossimu. Hè classicu prumetti un primu sguardu à i novi sistemi operativi, trà i quali seranu i iOS 16 per iPhones. È l'analisti di novu aspettanu di vede infine u supportu di visualizazione Sempre On, inseme cù i prossimi iPhones 14 Pro è 14 Pro Max. Sfortunatamente, sti rumuri mostranu quantu hè Apple daretu cù una funzione chì parechji utilizatori s'appoghjanu Androidti conta oghje è ogni ghjornu. 

Sicondu Mark Gurman di Bloomberg, hà intenzione Apple infine purtà una mostra sempre-on, chì, però, per via di limitazioni hardware, serà esclusivu solu à i mudelli più equipati di a serie, i.e. iPhone 14 Pro è 14 Pro Max. Tu Apple intende di presentà solu in settembre di questu annu, è per quessa hè ancu prubabile chì ùn avemu micca intesu parlà di Always On à WWDC22, perchè saria Apple hà revelatu ciò chì pensa à noi in cunnessione cù i novi iPhones.

Apple si perde 

A cumpagnia vole aduprà a tecnulugia di visualizazione LTPO chì usa attualmente in i so orologi Apple Watch, è cusì riduce a freccia di rinfrescante di a visualizazione finu à 1 Hz. Cumminatu cù OLED, sta implementazione permetterà à l'utilizatori di l'iPhone di visualizà a data, l'ora è e notificazioni entrate senza un colpu notevuli à a vita di a bateria. Tuttavia, per via di questu requisitu di hardware, solu l'ultimi mudelli Pro l'anu supportatu.

Di sicuru, sapemu esattamente quantu bè sta cumminazione particulare di tecnulugia funziona perchè in u mondu Androidùn hè nunda di novu. In più di u fattu chì questu hè u sicondu annu in una fila chì sta rumore esatta hè apparsu, solu per s iPhonem 13 Pro ùn hà micca ghjuntu à a so realizazione, hè un grande esempiu di cumu hè Apple cù megliurenze simili daretu. 

Samsung hà introduttu u "display sempre" in i so telefoni cun un numeru digià Galaxy S7 in 2016, è mentre ch'ellu era luntanu da u primu à aduprà, divintò un prufessiunali Android elementu basicu. À quellu tempu, sta funzione era cunsiderata un flop da parechji, soprattuttu per via di e richieste di a bateria. Cù a funzione attivata, u telefunu hà persu circa 1% di putenza per ora, o 10% di capacità di a bateria in deci ore. Questu hè statu un sacrifiziu caru per parechji, ancu s'ellu hà furnitu un valore aghjuntu considerableu in a cuscenza di u so utilizatore - ùn hè micca bisognu di toccu a visualizazione per verificà l'ora, ùn hè micca bisognu di confià in un smartwatch per vede notificazioni entranti.

AOD ùn hè più una rivoluzione 

Dapoi i tempi di u mudellu Galaxy I display Always On anu fattu una longa strada cù u S7. Samsung in u mudellu Galaxy U S22 Ultra usa una tecnulugia LTPO simili, chì si dice chì hè stata utilizata da i Apple v iPhonech 14 Pro è 14 Pro Max, grazie à quale u telefunu hà una freccia di rinfrescante chì varieghja da 1 Hz à 120 Hz. Tuttavia, a cumpagnia ùn limita micca a so visualizazione Sempre On Display à solu questi dispositi. I dui mudelli S22 è S22 + utilizanu a tecnulugia LTPS, chì offre una freccia di rinfrescante da 48 Hz. Né l'un ni l'autre n'est aussi efficace en termes de puissance qu'à l'écran S22 Ultra, ma Samsung permette à i dui telefoni di avè a funzione dispunibule, è ancu Galaxy S21 FE 5G, ancu à una freccia di rinfrescante di 120 Hz.

Ùn ci hè micca dubbitu chì Apple venderà a so novità cum'è una rivoluzione in i telefoni cellulari muderni. Hè supponendu chì l'utilizatori d'Apple l'anu veramente vistu. Ma a cumpagnia ùn importa mai troppu di esse veramente u primu cù una funzione, sempre prova à esse quellu chì porta a funzione solu quandu hè sensu in quantu à u hardware. Ma a quistione sorge quì, se l'anni 6 hè veramente un longu tempu. Apple cù Always On hè simplicemente tardu, è ùn hà praticamente micca scusa per questu, perchè ancu u megliu marketing ùn l'aiuterà micca quì.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.