Chiudi annunziu

Samsung hà ottenutu a più grande parte di u mercatu globale di smartphone in l'ultimi cinque anni. In April, era a marca di smartphone più venduta cù una parte di u mercatu di 24%, u più altu da ghjugnu 2017. Questu hè statu informatu da a cumpagnia di analista Counterpoint Research.

Stu successu hè statu, senza sorpresa, soprattuttu à i telefoni di a serie di punta attuale Galaxy S22 è mudelli più prezzu di a serie Galaxy A. Samsung ùn hà micca ottinutu tali dominanza glubale da aprile 2017, quandu a so parte era 25%. Prima di i vostri rivali più vicini, Applema Xiaomi, u mese scorsu mantene un capu sicuru di 10, o 13 punti percentuali.

Diversi altri fattori sò stati ancu riflessi in u risultatu pusitivu di Samsung u mese passatu, cum'è una gestione robusta di a catena di supply, un equilibriu sanu trà l'offerta è a dumanda, promozioni attraenti in i mercati chjave cumpresi l'America di u Sud, o successu in u mercatu indianu, induve u giant coreanu hè diventatu u mercatu. primu da u numeru unu d'aostu in 2020. L'analisti di Counterpoint aspettanu chì Samsung mantene a so pusizione di punta in u mercatu globale di smartphones ancu in u 2u trimestre. Aghjunghjenu chì u segmentu di i telefoni flexibuli hà un grande potenziale per ellu, induve si dice chì hà prughjettatu di calà u prezzu per acquistà un vantaghju competitivu.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.