Chiudi annunziu

L'attività di l'utilizatori di WhatsApp hà aumentatu significativamente in u primu trimestre di questu annu, secondu un novu studiu di MoneyTransfers.com. In verità, informa chì l'ingaghjamentu di l'utilizatori per l'app di messageria di Meta hè aumentatu da un enorme 41%. 

Questa crescita hè largamente dovuta à u voluminu di "utilizatori di putere" chì utilizanu a piattaforma ogni ghjornu. U studiu mostra chì sta classificazione di l'utilizatori rapprisenta 55% di l'utilizatori mediu mensili di a piattaforma. L'utilizatori trà l'età di 18 è 34, chì utilizanu ancu Facebook o Instagram (i dui di Meta) più, cuntribuitu à questu.

U cunflittu Russia-Ucraina pò ancu avè ghjucatu un rolu in questu aumentu, postu chì a ghjente usa l'app per cumunicà in modu sicuru nantu à a cunniscenza più spessu chè prima. In cunnessione cù stu, Telegram, per esempiu, cresce dinù da 15,5%, o Line. U 2022% di l'utilizatori mediu mensili (MAU) anu utilizatu a piattaforma in u primu trimestre di u 45, un aumentu significativu da u 35% in u trimestre precedente. Messenger hà righjuntu u 16,4% MAU, chì hè ancu sopra à u 12% ottenutu in u stessu periodu l'annu passatu.

Sicondu l'indagine, WhatsApp è Messenger anu attualmente a più grande quota di mercatu in i Stati Uniti. In u risultatu, l'applicazioni di Meta cuntavanu 78% di u so usu annantu à u periodu. Ancu cusì, Meta face una cumpetizione crescente da altre piattaforme suciale, cum'è Telegram. In l'ultimi dui anni, l'applicazioni cuncurrenti anu guadagnatu 22% di cota di mercatu, paragunatu à solu 1% in Q2020 14. 

Hè per quessa chì Meta hà ancu travagliatu duramente in l'ultimi mesi per furnisce funzioni novi utili à l'utilizatori di WhatsApp. Questi includenu u lanciamentu di una Cumunità chì riunisce diversi gruppi sottu un tettu, reazioni emoji è un limitu più grande di spartera di schedari.

U più lettu d'oghje

.