Chiudi annunziu

I spedizioni di smartwatch di Samsung in u primu trimestre di questu annu anu vistu un impressionante aumentu annu di 46%. In ogni casu, cuntinueghja à guvernà u mercatu cù un grande capu Apple. Questu hè statu informatu da a cumpagnia analitica Counterpoint Research.

U mercatu glubale di smartwatch hà riportatu una crescita di 13% annu in termini di spedizioni in u primu trimestre di questu annu, malgradu u rallentamentu ecunomicu è l'inflazione attualmente sperimentata da i mercati in u mondu sanu. Cuntinueghja à guvernà u mercatu Apple, chì hà registratu una crescita annantu à l'annu di 14% è chì a so cota di mercatu era di 36,1%. U lanciu più tardi di u watch l'hà aiutatu à ottene stu risultatu Apple Watch Serie 7. Malgradu una crescita di 46% annu, Samsung hà ottinutu una parte di "solu" 10,1%. Counterpoint nota chì u giant coreanu hà vistu una crescita significativa in a regione Asia-Pacificu.

Per u record, aghjustemu chì Huawei era terzu in u ranking, Xiaomi hà finitu in quartu postu, è i primi cinque più grandi ghjucatori in questu campu sò arrotondati da Garmin. Di i primi cinque, Xiaomi hà dimustratu u più grande crescita annu, da 69%. Samsung hà da pruvà à mantene a so crescita assai solida questu annu. A serie futura duveria aiutà cun questu Galaxy Watch5 (serebbe cumpostu da un mudellu standard è un mudellu par), chì prubabilmente serà introduttu in Aostu.

Galaxy Watch4, per esempiu, pudete cumprà quì

U più lettu d'oghje

.