Chiudi annunziu

Cumu avemu infurmatu pocu fà, Google "tagliarà" l'applicazione questu annu YouTube Go. Un'altra app ligera, Gallery Go, puderia soffre a listessa sorte. Almenu hè ciò chì suggerisce a caduta di quellu epitetu "Go" da u so nome chì hè accadutu a settimana passata.

Google hà introduttu una versione in 2017 Androidnoi per nome Android Go, chì hè statu cuncepitu specificamente per i dispositi cù hardware più debule. Dopu hà cuminciatu à liberà versioni ligeri di appiicazioni ben cunnisciute nantu à questu, chì sò stati etichettati Go. In a prima onda, questi eranu applicazioni cum'è Google Go, Maps Go, YouTube Go o Gmail Go.

L'app Gallery Go hè stata liberata à a mità di u 2019 cum'è una versione ligera di Google Photos è cuncentrata principalmente in l'usu offline. Meno di 10 MB di dimensione, l'app pò classificà automaticamente a vostra biblioteca in persone, selfie, animali, natura, documenti, video è filmi, mentre offre una editazione simplice per miglioramenti automatichi.

Rilasciata a semana passata, a versione 1.8.8.436428459 hè simplicemente chjamata Gallery. "Vai" hè stata eliminata da u nome è l'icona, a barra di l'app è a pagina di a tenda di Google Play. Cù più di 100 milioni di scaricamentu, hè una di parechje app Google ligeri dispunibuli per tutti i dispositi. In quantu à u destinu di l'applicazione YouTube Go daveru seguitarà, u giant tecnulugicu sperendu ci darà una risposta prestu.

Pudete installà l'app Gallery da Google Play

U più lettu d'oghje

.