Chiudi annunziu

Cum'è sapete, u primu chipset propiu di Google, chjamatu Google Tensor, chì hà debuttatu in a serie Pixel 6, hè statu fabricatu da Samsung - in particulare, cù un prucessu 5nm. Avà pare chì u giant tecnulugicu coreanu pruducerà ancu un successore di stu chip chì alimentarà una serie di Pixel 7.

Sicondu u situ web sudcoreanu DDaily, citatu da u servitore SamMobile, Samsung, più precisamente a so divisione di fonderia Samsung Foundry, hè digià pruducia a nova generazione di chipset Tensor, utilizendu u prucessu 4nm. Durante a pruduzzione, a divisione usa a tecnica PLP (imballu à livellu di pannelli), chì in parte di u prucessu usa pannelli quadrati invece di wafers tondi, chì si traduce in una riduzione di i costi di produzzione è a quantità di rifiuti.

Ùn hè micca cunnisciutu assai di a prossima generazione di Tensor à u mumentu (ùn sapemu mancu u so nome ufficiale, hè chjamatu ufficialmente Tensor 2), ma pò esse espertu di utilizà l'ultimi core di processore ARM è l'ultime gràfiche ARM. chip. Puderia avè dui nuclei Cortex-X2, dui nuclei Cortex-A710 è quattru nuclei Cortex-A510 è un chip gràficu Mali-G710, utilizatu in u chipset Dimensity 9000.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.