Chiudi annunziu

Tutti l'avemu sperimentatu. L'e-mail s'accumulanu in a nostra inbox è nimu d'elli pare esse veramente impurtante. Fortunatamente, ci hè una funzione chì facilita a mantene a vostra inbox in un statu "zero inbox". Cumu annunzià l'abbunamentu di e-mail di publicità in Gmail ùn hè micca difficiule, postu chì ci vole solu uni pochi tocchi nantu à a visualizazione. 

Di solitu tendenu à annullà l'abbunamentu di e-mail inutili aprenduli, andendu direttamente à u fondu di elli è clicchendu "Unsubscribe". Mentre chì questu hè un metudu pruvucatu, pò esse un pocu contraintuitivu à volte. U compitu principale di una cumpagnia di marketing hè di mantene i clienti potenziali. U prublema ch'elli affruntate hè chì, se optate, a cumpagnia perde u potenziale cummerciale. Hè per quessa chì a pagina di annullamentu di a newsletter hè spessu cunfusa è prova di fà ricunsiderà u vostru "opt-out".

Ma Google hà introduttu una opzione in Gmail per optà convenientemente fora di tuttu u rumore di marketing senza avè da circà ligami scritti in stampa fine. Dopu avè pressu u buttone di annullamentu in Gmail, ùn riceverete più email da quella cumpagnia. Tuttavia, questu ùn pò micca esse fattu in massa è duvete annullà per ogni e-mail separatamente. Hè ancu bisognu di fà questu in l'app nantu à u vostru telefunu, perchè Gmail in u web ùn pò micca fà questu. 

Cumu annullà l'abbonamentu da e-mail in Gmail 

  • Aprite l'app Gmail. 
  • Truvate un email marketing o promozionale, da quale abbunamentu vulete annullà. 
  • Aprite l'email. 
  • In cima à diritta sceglite u menu di trè punti. 
  • Sceglie quì Unsubscribe. 
  • Cunfirmà a vostra scelta toccu Unsubscribe. 

Una volta chì fate, avete sempre l'opzione di signalà u messagiu cum'è spam. Sì avete qualchì e-mail più anticu da quellu indirizzu in u vostru inbox, ùn saranu micca sguassati. Sta prucedura hà da assicurà solu chì ùn venenu più novi. 

U più lettu d'oghje

.