Chiudi annunziu

U capimachja di Intel Pat Gelsinger hà scontru cù u vicepresidentu di Samsung Electronics è u capu de facto di Samsung, Lee Jae-yong, in Seoul à a fini di maghju per discutiri a cooperazione trà i dui giganti tecnologichi. Questu hè statu informatu da u situ web di The Korea Herald. A riunione hè accaduta solu pochi ghjorni dopu u presidente americanu Joe Biden visitatu A più grande fabbrica di semiconduttori di Samsung.

"U vicepresidentu di Samsung Electronics, Lee Jae-yong, hà scontru cù u CEO di Intel Pat Gelsinger. Anu discututu cumu travaglià inseme trà e duie cumpagnie ", cunfirmatu a riunione Samsung. Hà aghjustatu chì i temi discututi includenu chips di memoria di nova generazione, chips fabless o chips per l'urdinatori è i dispositi mobili. In più di Lee, Gelsinger hà ancu scontru cù altri rapprisentanti anziani di Samsung, cum'è u capu di a so divisione chip Kyung Kye-hyun o u capu di a divisione mobile Roh Tae-moon.

Nè Samsung nè Intel anu dettu s'ellu era statu fattu una decisione durante a riunione. Siccomu i giganti tecnulugichi anu travagliatu inseme prima, hè sicuru d'assume chì seranu disposti à fà squadra di novu per una certa ragione.

U più lettu d'oghje

.