Chiudi annunziu

E spedizioni di telefoni flessibili anu aumentatu significativamente in u primu trimestre di questu annu, è u segmentu era senza sorpresa duminatu da Samsung cù "benders". Galaxy Da Flip3 è Da Fold3. À u cuntrariu, una crescita sorprendente hè stata registrata da Huawei, daretu à quale u mudellu hè statu tasca P50. Questu hè statu infurmatu da l'insider ben cunnisciutu in u campu di i display mobili Ross Young.

In i primi trè mesi di questu annu, un totale di 2,22 milioni di smartphones plegabili sò stati spediti à u mercatu glubale, in crescita di 571% annu in annu. I spedizioni di pannelli per i dispositi pieghevoli è a produzzione di "cartulare" anu radduppiatu in 2022 cumparatu cù l'annu passatu.

Hà guvernatu u mercatu Galaxy Da Flip3, chì a so parte di spedizioni hà righjuntu u 51 per centu. U seguitava à una grande distanza Galaxy Da Fold3 cù una parte di più di 20%. P50 Pocket era terzu in l'ordine cù una parte di menu di 20%. Per ellu, a maiò parte di e spedizioni eranu apparentemente registrate in Cina, da quì una parte cusì alta. Mentre chì u fattore di forma clamshell domina attualmente u mercatu di i telefoni plegabili, chì puderia cambià in u restu di l'annu.

L'analista di u mercatu crede chì Samsung aspetta una crescita più rapida Galaxy Da Fold4Da Flip4 più tardi questu annu. A fiducia di u giant coreanu in questa materia puderia indicà chì pensa à riduce significativamente u prezzu di l'anzianu cumparatu cù mudelli passati.

telefoni Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.