Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: U novu smartwatch flagship di a marca prova di reinventà u pianu di i so predecessori per diventà più efficiente, elegante è affascinante. Disponibile in titaniu è ceramica, cù l'edizione ceramica chì hè u mudellu più chjucu, huawei gt 3 pro A visualizazione di l'orologio geniale utilizza materiali premium cum'è u vetru di zaffiro (cunnisciutu per esse duru è durable cum'è i diamanti) per quessa hè assai resistente à i graffi è a rottura.

Screenshot 2022-06-04 à 10.54.10

L'orologio presenta una nova interfaccia cù una schermu più grande eccezziunale brillanti è un display di culore d'alta risoluzione. Grazie à l'alta risoluzione di 466 x 466, l'infurmazioni di l'orologio sò chjaru è faciule da leghje ancu in u sole luminoso.

Cum'è qualchissia chì trova a cugliera di smartwatches nantu à u mercatu di solitu troppu voluminosa per u mo polsu più chjucu di a media, sò stata sorpresa di quantu efficace hè u GT3 Pro, soprattuttu cunsiderendu a dimensione di u screnu più grande. Cù u grossu generale di l'orologio ridutta di 0,5 mm cumparatu cù u GT2 Pro, l'orologio hè ingannosamente ligeru è cunfortu da portà, ancu per longu periodi di tempu.

Ùn hè solu l'esterno di l'orologio cuncepitu à i più alti standard, hè chjaru chì u pensamentu hè ancu andatu in u screnu stessu. Aghju trovu stu smartwatch per avè più opzioni di persunalizazione cà l'altri nantu à u mercatu, è mi piaceva a capacità di sceglie un pianu unicu di u visu di l'orologio digitale.

Ci sò ancu picculi suttilità in ogni edizione di l'orologio. U mudellu di ceramica hà un quadrante fiurali chì cambia a forma in tuttu u ghjornu per vede u passaghju di u tempu. Presenta ancu un tema elegante "Day and Night" chì cambia à l'alba è u tramontu.

L'orologio di titaniu presenta una corona rotativa 3D chì permette un zoom in è alluntanamentu faciule è rapidu, è ancu di scrolling attraversu diverse interfacce.

Funzione

Quandu si tratta di smartwatches per a salute è u benessere chì facenu tuttu ciò chì vulete, ùn pudemu micca veramente difende u GT3 Pro. Stu mudellu vene cù e funzioni aghjunte di a tecnulugia di monitorizazione di dati TruSeen 5.0+, è più tardi in l'annu Huawei lanciarà l'analisi ECG, chì farà u monitoraghju di a vostra salute di u core è i livelli di ossigenu di sangue più precisu.

Un'altra caratteristica notevole di u GT3 Pro hè a so capacità di resistenza à l'acqua incredibile. L'orologio hà ottinutu un rendimentu innovativu à u nivellu di immersione, postu chì sustene una prufundità finu à 30 metri.

Cum'è un scetticu di gimnastica chì si cammina in gran parte è fighjula in perplessità à e macchine cumplesse, ùn era micca sicuru d'utile e funzioni di benessere di u GT3 Pro. Tuttavia, l'orologio vene cun più di 100 modi di eserciziu da a natazione à u sci - cusì traccia a vostra attività scelta precisamente. Havi ancu una funzione di pianificazione di corsa intelligente chì vi aiuta à creà un pianu persunalizatu basatu annantu à a vostra storia di fitness è corsa.

Quattru volte medagliatu d'oru olimpico è purtatore di Huawei, Sir Mo Farah, spiega à ES: "U maestru GT3 Pro hè veramente impurtante per mè in furmazione - aghju bisognu di pudè analizà è esaminà l'infurmazioni cum'è a velocità di corsa, a distanza coperta è u mo core. tariffa. Questa quantità di dati m'aiuta à migliurà mentre guardu ciò chì puderia avè fattu megliu è stabilisce obiettivi nantu à u mo sguardu ".

Se u benessere ùn hè micca in prima linea di a vostra mente, u GT3 Pro hà parechje altre caratteristiche per suddisfà tutti i vostri bisogni di ogni ghjornu. Aghju trovu l'algoritmu di seguimentu di u sonnu TruSleep 2.0, u tracciatore di stress è u ricordu di u ciclu menstruali per esse particularmente utili. Tutte queste caratteristiche sò cumplettamente persunalizate, chì significa chì cù u tempu, cum'è l'orologio riunisce l'infurmazioni necessarii, pò furnisce cunsiglii adattati per adattà à i vostri bisogni.

Cum'è tutti i smartwatches, l'I GT3 Pro si cunnetta perfettamente à u vostru smartphone (compatibile cù iOS, Android è HarmonyOS) cusì pudete accede à tutte e vostre app da u watch. Pudete ancu attivà a camera di u vostru dispositivu cù a funzione di l'otturatore remota è sincronizà e playlists - per ùn avè micca sentitu impiccatu tuttu u tempu.

U più lettu d'oghje

.