Chiudi annunziu

Android L'auto hè senza dubbitu una grande piattaforma di navigazione, ma cum'è hà evolutu, Google hà eliminatu alcune funzioni da ellu. Avà hè ghjuntu à a luce chì hà da chjude l'app standalone per tutti l'utilizatori prestu Android Car per i schermi di u telefunu.

Dapoi parechji ghjorni, l'utilizatori nantu à Reddit è in Google Play Store anu indicatu un missaghju chì appare in l'app Android Car per i schermi di u telefunu. Ella dice chì "Android L'auto per i schermi di u telefuninu cesserà di travaglià prestu ". U messagiu appare nantu à a pantalla di casa di l'app è sfurtunatamenti ùn offre micca più dettagli. U fattu chì Google hà da finisce prestu ùn hè micca una grande sorpresa in ogni modu, cum'è hà digià fattu l'annu passatu in u casu di i telefoni più novi. Partendu cù Androidem 12 l'app ùn hè più dispunibule per a stallazione è ùn si lanciarà ancu bè se installata.

 

Avà a listessa cosa succede Androidper e versioni di sistema 11 è più vechje. Sicondu 9to5Google, nantu à i telefoni chì eseguenu queste versioni Androidu missaghju sopra citatu hà cuminciatu à apparisce circa una settimana fà. Google hà cunfirmatu in una dichjarazione chì Android L'auto per i schermi di u telefunu finisce veramente per tutti. "Per quelli chì usanu Android Car in vitture supportate, sta sperienza ùn sparirà micca, piuttostu u cuntrariu. Cum'è parte di a cunferenza di Google I / O, avemu recentemente introduttu una mellura fundamentale à l'interfaccia d'utilizatore. Quelli chì utilizanu a navigazione di u telefuninu (app mobile Android Auto), passemu à u modu di guida Google Assistant, chì hè a nostra prossima evoluzione di l'esperienza di guida mobile ". hà dettu ancu in una dichjarazione.

Se vi dumandate cumu serà Android Auto per a sostituzione di i schermi di u telefuninu, avemu da disappointà. A menu chì ùn site dispostu à spende i soldi in una nova vittura dotata di una piattaforma Android Una vittura o un dispositivu chì l'aghjunghje à una vittura esistente hè fora di furtuna. Tuttavia, ci hè una pussibilità. Hè chjamatu Google Assistant Driving Mode, è hè una funzione chì hè ghjunta cun Androidem 12. Offre una sperienza di guida ottimizzata per Google Maps è Assistant, induve i dui servizii supportanu l'integrazione cù l'applicazioni media. L'esperienza hè diametralmente sfarente, ma pò trattà parechje cose.

U più lettu d'oghje

.