Chiudi annunziu

In l'estiu di l'annu passatu, ci sò stati rapporti in l'onda chì Google hà da rimpiazzà l'app Duo cù l'app Meet. Ddu prucessu hè avà principiatu, cù Google annunziendu chì aghjunghje tutte e funzioni di l'ultime à u primu in e settimane à vene, è chì Duo serà rebranded cum'è Meet più tardi questu annu.

À a mità di l'ultima decada, se avete dumandatu à un utilizatore di i servizii gratuiti di Google cumu fà una videocall à qualchissia, a so risposta seria Hangouts. In 2016, a cumpagnia hà introduttu una "app" Google Duo più ristretta, chì hà guadagnatu pupularità in u mondu. Un annu dopu, hà lanciatu l'applicazione Google Meet, chì combina a funziunalità di l'applicazioni Hangouts è Google Chat.

Avà, Google hà decisu di fà l'app Meet "una solu suluzione cunnessa". In e prossime settimane, rilascerà un aghjurnamentu per Duo chì purterà tutte e funzioni di Meet. Queste caratteristiche includenu, ma ùn sò micca limitate à:

  • Personalizà u fondu virtuale in chjamate è riunioni
  • Pianificate riunioni per chì tutti ponu unisce à l'ora chì li cunvene
  • Condividi u cuntenutu in diretta per attivà l'interazzione cù tutti i participanti di a chjama
  • Ottene sottotitoli chjusi in tempu reale per facilità d'accessu è participazione aumentata
  • Aumentà u numeru massimu di participanti di chjama da 32 à 100
  • Integrazione cù altre arnesi cumpresi Gmail, Google Assistant, Messages, Google Calendar, etc.

Google aghjusta in un soffiu chì e funzioni di videochiamata esistenti da l'applicazione Duo ùn spariranu in ogni locu. Allora serà sempre pussibule di fà chjamate à l'amichi è a famiglia utilizendu un numeru di telefunu o un indirizzu email. Inoltre, hà enfatizatu chì l'utilizatori ùn anu micca bisognu di scaricà una nova applicazione, postu chì tutta a storia di cunversazione, i cuntatti è i missaghji restanu salvati.

Duo serà cambiatu cum'è Google Meet più tardi questu annu. Questu risultatu in "u solu serviziu di cumunicazione video in Google chì hè gratuitu per tutti".

U più lettu d'oghje

.