Chiudi annunziu

E fotocamere per smartphone puderanu esse abbastanza putenti in 2024 per piglià ritratti megliu cà e fotocamere SLR. Almenu questu hè secondu u presidente è CEO di Sony Semiconductor Solutions, Terushi Shimizu, chì hà commentatu a materia durante u so briefing cummerciale. 

Dapoi chì i telefoni smartphones sò naturalmente limitati da e so limitazioni di u spaziu cumparatu cù i DSLR, questu hè certamente una pretesa audace. Tuttavia, a premessa hè chì i sensori di càmera di smartphone sò diventati più grandi è ponu ghjunghje à un puntu da 2024 induve puderanu superà i sensori di càmera DSLR.

U rapportu originale vene da un ghjurnale giapponese Nikkei. Sicondu ella, Sony aspetta chì a qualità di e foto di smartphone superà a qualità di output di e fotocamere reflex à una sola lente in uni pochi d'anni, probabilmente da u 2024. Quale altru, ma Sony, pò fà una tale pretensione, quandu sta cumpagnia produce sia smartphones sia smartphones. càmera prufessiunali cù quale hà parechji anni di sperienza.

Ma vale a pena nutà chì i telefoni intelligenti sò venduti à una scala assai più grande di qualsiasi DSLR (in quantu à e fotocamere compatte chì anu praticamente cacciatu fora di u mercatu), cusì pò esse una "zona grisa" induve e fotocamere di smartphone ponu esse diventate. una soluzione megliu cà i reflex digitali, per ragioni ecunomiche piuttostu chè tecniche. Soprattuttu, u software ghjoca u so rolu quì. 

Dimensione sensore è quantità di MPx 

Indipendentemente, se questu hè veru è u mercatu di càmera di smartphone cuntinueghja à avanzà versu l'aumentu di e dimensioni di i sensori, pò influenzà Samsung in una certa misura. Cum'è Sony, sta cumpagnia hè u principale fornitore di sensori per e càmera di smartphone è hè sottumessu à i stessi cambiamenti in i tendenzi è e dumande di u mercatu.

In generale, questu puderia significà chì i futuri telefoni di punta di a cumpagnia da u 2024 puderanu superà e DSLR in termini di capacità fotografiche. Sembra un desideriu, ma Galaxy Infatti, u S24 puderia riesce ciò chì i so predecessori ùn anu micca fattu. Ma a quistione hè s'ellu hè sensu chì u numeru di megapixels cresce ancu. Samsung hà digià sensori 200MPx pronti, ma à a fine usanu a fusione di pixel, chì aiuta soprattuttu in cundizioni di poca luce.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.