Chiudi annunziu

I Stati Uniti anu tornatu u primu postu in a lista di i supercomputer più veloci di u mondu. U supercomputer Frontier, situatu à u Laboratoriu Naziunale di Oak Ridge in Tennessee è in sviluppu da u 2019, hè avà u supercomputer più veloce di u mondu è ancu u primu cusì chjamatu supercomputer exascale. Sicondu u situ web top500.org rende a prestazione di Frontier 1102 exaflops per seconda.

Frontier hè più di duie volte più veloce di u supercomputer di u secondu classificatu da u Giappone. U rendiment di tutti i supercomputer listati in u situ TOP500 hè statu misuratu cù u benchmark LINPACK, chì misura u rendiment di u sistema per un sistema cumplessu di equazioni lineari. U supercomputer hè custruitu annantu à l'architettura HPE Cray EX235a è usa processori da a listessa cumpagnia chì face u chip gràficu in u chipset. Exynos 2200, chì alimenta i telefoni di serie Galaxy S22.

U supercomputer più veloce in u mondu hà processori AMD EPYC 64C cù una frequenza di 2 GHz. Havi un totale di 8 core di processore è una efficienza energetica di 730 GFlops/W. Hè ancu u sicondu supercomputer più efficiente in energia (u primu postu in questa categuria hè statu pigliatu da a so versione più chjuca, chì hà core 112).

Ancu s'è l'Exynos 2200 vanta una di e migliori architetture di chip grafici di u mondu (RNDA2), ùn puderia micca batte chip rivali da Apple, Qualcomm, è ancu MediaTek. À u listessu tempu, avemu statu prumessu prima un miraculu micca una rivoluzione in u rendiment graficu. Avà, ci sò ancu prublemi cù ghjochi mobili simplici cum'è Diablo Immortal, chì mostra artefatti grafichi nantu à l'Exynos 2200.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.