Chiudi annunziu

In marzu, Google hà purtatu una funzione à i telefoni Pixel chì vi permette di trasfurmà ogni missaghju digitatu cù u teclatu Gboard in un sticker di testu "cool". Aieri, u giant tecnulugicu americanu hà annunziatu chì prestu rende sta funzione dispunibule per tutti androiddispusitivi.

Gboard vi permette di creà un sticker di testu basatu annantu à ciò chì scrive. Per esempiu, sè vo scrivite "Happy birthday love" è aghjunghje una emoticon à u missaghju, l'app crea automaticamente un sticker persunalizatu cù quellu testu (è vi darà una varietà di opzioni per sceglie). Quì, Google era ovviamente inspiratu da a popular reta suciale Snapchat.

Inoltre, Google hà annunziatu novi aghjunte à l'Emoji Kitchen à tema di l'estiu. In totale, più di 1600 novi cumminzioni emoji sò state aghjunte. Un numeru di emoji arcubalenu sò stati ancu aghjunti per riferite à Pride Month, un avvenimentu chì si svolge ogni ghjugnu in i Stati Uniti, per sustene a cumunità LGBT. Frà l'altri nutizie chì Google hà annunziatu, vale a pena menzionate ancu u supportu per l'acquistu in-app cù u prugramma Google Play Points o a nova aghjurnazione per l'applicazione Sound Amplifier, chì porta una riduzione di u rumore di fondo mejorata, un sonu più veloce è più precisu è un interfaccia d'utilizatore mejorata chì hè avà più faciule da leghje.

Gboard nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.