Chiudi annunziu

Per a classe di 19 ore d'oghje, hà Apple keynote di apertura prevista per a so cunferenza WWDC22. L'intruduzioni di una larga gamma di sistemi operativi hè prevista, trà quale di sicuru ci sarà iOS 16, vale à dì u sistema nantu à quale a cumpagnia hà da custruisce l'iPhone 14, ma di sicuru serà ancu dispunibule per i dispositi più vechji. Ma ellu hà Android a paura? 

WWDC si svolge da u 6 à u 10 di ghjugnu è hè un avvenimentu destinatu principalmente à i sviluppatori. Quì, amparanu nantu à e nutizie in i sistemi operativi di a cumpagnia, chì poi puderanu implementà in e so suluzioni. Ch'ella sia circa iOS 16, iPadOS 16, macOS 13, watchOS 8 o tvOS 16, tutti i sistemi seranu dispunibili solu in a caduta di questu annu.

Dispositivi supportati 

Quandu ci focalizemu iOS 16, hè una di e dumande chì tutti i dispositi susteneranu. Apple dopu à tuttu, hè u capu in u sustegnu di i dispusitivi più vechji perchè iOS 15 funziona ancu nantu à i dispositi di 7 anni. Hè assai prubabile però Apple quist'annu hà tagliatu u supportu per l'iPhone 6s è 6s Plus, cum'è u primu iPhone SE, chì hè stata liberata in a primavera di 2016. Ancu cusì, questu hè un supportu esemplariu per i dispositi chì anu digià avutu daretu à elli in quantu à u prugressu tecnologicu.

Redesign ùn vene micca 

Certi utilizatori speranu chì iOS U 16 marcarà u primu cambiamentu maiò di disignu in parechji anni, ma ùn pare micca prubabile. Agenzia Bloomberg infatti ella hà dettu chì iOS U 16 certamenti ùn offre micca un "redesign end to end", chì significa chì u disignu ferma u listessu quist'annu. Ma pudemu ancu sperà per certi cambiamenti à l'elementi visuali. A più recente, a cumpagnia hà riprogettatu tuttu u sistema iOS ghjustu in casu iOS 7, chì hà cambiatu da u skeuomorfismu à un aspettu pianu. Dapoi Apple sò cambiati pocu à pocu solu certi parti, ma ùn avemu micca vistu nunda di grande è prubabilmente ùn tornerà micca questu annu.

Funzione 

Bloomberg hà dettu ancu chì iOS 16 serà un aghjurnamentu abbastanza significativu in tutti i spazii di u sistema. Unu di i punti culminanti di questu annu serà probabilmente l'annunzii. Apple hà digià debugged in l'ultimi dui versioni di u sistema, ma ùn hè micca prubabilmente cuntentu di a so implementazione in u sistema, chì hè ancu appiicatu à parechji utilizatori. iOS 16 duveria ancu include novi funzioni di monitoraghju di a salute. Nta l'ultimi anni, a cumpagnia hà fattu l'app Salute è a so integrazione cù u watch Apple Watch u puntu focu di l'aghjurnamenti di u software, è pare chì questu ùn cambierà ancu questu annu. Sfortunatamente, questu hè assai limitatu in a Repubblica Ceca.

Sempre nantu à mostra 

U sistema puderia ancu include funzioni novi destinate iPhone 14 Per a iPhone 14 Pro Max, chì serà lanciatu in settembre di questu annu à u più prestu. Sicondu Mark Gurman, anu iOS 16 furnisce una visualizazione Sempre On, vale à dì una funzione per Android dispusitivi abbastanza cumuni. L'iPhone 13 Pro era inizialmente suppostu di includellu, ma Apple abbandunò stu pianu perchè ùn anu pussutu ottene a so freccia di rinfrescante di a visualizazione finu à 1Hz. A visualizazione sempre attivata permetterebbe à l'utilizatori di vede un pocu nantu à a visualizazione di l'iPhone in ogni mumentu informace, vale à dì ciò chì avemu cunnisciutu dapoi parechji anni. Ma si Apple Always On hè veramente ghjuntu, ùn duvemu micca amparà nantu à questu in WWDC, perchè di sicuru introduceranu sta funzione solu cù l'iPhone 14, cum'è una di e so più grande innovazioni funziunali.

Più nutizie 

Si dice ancu chì u sistema pone a basa per e funzioni di realtà aumentata è virtuale in certi rispetti, ancu prima di u primu lanciu di l'auriculare di a cumpagnia. Tuttavia, hè aspittatu chì Apple introducerà stu novu headset à a fine di questu annu à u più prestu. I rapporti suggerenu ancu chì iOS 16 purterà à l'app Messages più funzioni simili à quelli cunnisciuti da e rete soziale, cù un enfasi in i missaghji audio. A pussibilità di scheduling l'inviu di missaghji hè ancu discutitu longu. Infine, ma micca menu menu, hè ancu cridutu chì seria Apple duveria avè migliuratu l'applicazione Home, chì ùn hè abbastanza intuitiva è perde paragunatu à a cumpetizione.

Sè vi dumandate ciò chì a cumpagnia hà in tenda per i pruprietarii di iPhone, bè fighjate u spettaculu d'oghje iOS 16 campanu in cecu quì da 19:00.

U più lettu d'oghje

.