Chiudi annunziu

Una nova versione di l'interfaccia d'utilizatore One UI per smartphones è tablette Galaxy hè previstu ogni volta chì Samsung lancia un novu mudellu flagship. Per i dispositi flessibili Galaxy Da Fold4 a Galaxy U Flip4 hè statu aspettatu finu à avà per vede a cumpagnia aumentà u numeru di versione One UI à 4.1.1, simile à cumu a cumpagnia hà decisu di passà da a versione 3.1 à 3.1.1 per i mudelli Z Fold3 è Z Flip3 l'annu passatu. È avà avemu cunfirmatu.

Un rappresentante di Samsung hà fattu via TizenHelp, à quale hà cunfirmatu u numeru di versione in un post di u foru in risposta à una dumanda nantu à un bug in una di l'applicazioni Good Lock. Comu di solitu, Samsung ùn hè micca cumentu nantu à e novi funziunalità chì pudemu aspittà in a prossima aghjurnazione di One UI, ancu s'ellu ci hè una probabilità alta chì a versione 4.1.1 ùn hà micca tanti cambiamenti maiò.

Inoltre, e novi funzioni chì saranu aghjunte seranu prubabilmente esclusivi di i telefoni plegabili di Samsung. Smartphones è tablette cumuni Galaxy prubabilmente anu ancu avè qualchì notizia One One UI 4.1.1, ma se andemu da u mudellu di l'annu passatu, serà in a prossima versione One UI 5.0, chì duveria esce inseme cù Androidin 13.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.