Chiudi annunziu

Comu parte di a keynote d'apertura WWDC22, hà dettu cusì Apple assai. Avemu vistu a presentazione di i novi sistemi operativi di a cumpagnia, avemu statu ancu presentatu à u novu chip M2 chì batte in u novu MacBook Air è MacBook Pro. Ancu cusì, assai di e cose presentate pò esse apparsu à l'utilizatore Androidcun un pocu familiar. Quì truverete 6 cose chì Apple annunciatu à a WWDC 2022 è Google li hà aghjustatu prima Androidu. 

Lock screen è persunalizazione 

No Allways On in tuttu, ma a capacità di persunalizà a vostra schermu di serratura interamente à e vostre preferenze, da parechji stili di clock, fonti, culori, etc. Pudete ancu stabilisce diverse schermi di serratura quì è solu cambià trà elli secondu ciò chì u vostru modu Focus hè. stabilitu à. I widgets sò ancu dispunibili quì.

Google hà introduttu widgets di schermu di serratura in u sistema Android 4.2, vale à dì, quasi deci anni fà, ma pocu dopu ch'elli eranu in u sistema Android 5.0 Lollipop annullatu. Tuttavia, Samsung offre sempre una funzione simili, ancu s'ellu ùn hè più parte di u sistema Android ma e so estensioni One UI. Assumindu chì i widgets sò veramente utili, hè assai prubabile chì una funzione simile serà implementata in i prossimi anni per Androidtornerete

Biblioteche di foto spartute 

Una di e migliori funzioni di Google Photos hè a capacità di sparte album cù altre persone chì ponu aghjunghje e so propria foto à unu. Includenu ancu l'opzione di sparte automaticamente e foto chì cuntenenu certi volti à l'album designati. IN iOS 16, Photos in iCloud uttene una funzione simile, ancu se tipicamente "Apple" hè allargatu in modu adattatu.

L'utilizatori puderanu creà una libreria di foto iCloud spartuta separata per un massimu di sei utilizatori. Ogni foto aghjunta à a biblioteca di u gruppu hè allora dispunibule per tutti quelli chì a sparte, cumprese a capacità di edità o sguassate. L'utilizatori puderanu impurtà e foto manualmente, ma ci saranu ancu suggerimenti per aghjunghje foto chì cuntenenu, per esempiu, e facce di i membri di u gruppu. Curiosamente, l'app camera in iOS 16 cuntene ancu un puntatore chì mandarà e foto catturate direttamente à sta biblioteca di gruppu.

Migliuramenti di mail 

Apple annunciatu chì u so Mail riceverà una quantità di migliurà in tutti i sistemi operativi. Dopu avè mandatu un e-mail, puderete annullà, ùn ci hè micca scassatu di pianificazione per mandà e-mail, è ancu di mette per esse rinviatu in un momentu quandu avete tempu per elli. Di sicuru hè Apple ùn hà micca scupertu l'America perchè Gmail furnisce queste funzioni per anni.

Avete pussutu annullà u mandatu di un email in u situ web per più di 10 anni, quandu, sicuru, dopu a funzione hà ancu fattu u so modu in l'applicazione mobile. In 2018, Google hà introduttu a funzione di e-mail reminders, è un annu dopu, a pianificazione di u so mandatu hè ancu ghjunta.

Apple Maps è supportu multi-stop 

Sè vo in Apple Pianificate una strada nantu à e carte, cusì pudete avà entre in parechje tappe. Di sicuru, Google Maps pò fà ancu questu, dapoi u 2016. Tuttavia, permette di aghjunghje 9 punti più, mentri Apple di sicuru, hà da andà più luntanu, chì hè per quessa ch'ella pò travaglià cù sin'à 15 ferma. Ma ci sò più nutizie in Maps.

A cumpagnia hà travagliatu nantu à e basi in e grande cità, pruvatu à furnisce una sperienza veramente alta qualità. Tuttavia, a Repubblica Ceca ùn hè micca stata inclusa in a lista. Novu cun iOS 16 puderà ancu aghjunghje novi carte di bigliettu à u Wallet, monitorizà u saldo, rinfurzà u creditu è ​​scopre quantu vi costa un viaghju - tuttu questu direttamente in Maps.

Puntuazione di dettatura è emoticons 

Apple v iOS 16 migliurà a funzione di dettatura, chì permette à l'utilizatori di inserisce è edità testu utilizendu u teclatu nantu à u screnu è l'input di voce simultaneamente. In un sistema Android, Se tuccate u teclatu durante l'input di voce, u dispusitivu hà digià assume chì avete finitu di parlà è spegne u microfonu.

Dittatura iOS 16

Dittatura in u sistema iOS adopta ancu e funzioni chì sò stati prima mostrati in u Pixel 6. Aghjunghje automaticamente a puntuazione, perchè ùn avete più bisognu di pronunzia "comma" è vi permette di detta l'emoji (per esempiu, "emoji di risa"). Ma cum'è pudete probabilmente indovinà, sta funzione ùn serà micca dispunibile per i pruprietarii di l'iPhone domestici in prima.

Una sperienza di allenamentu senza orologio 

Google hà Google Fit, Apple Aghju salute. Ma a salute ùn hè micca di eserciziu, finu à avà Apple pioneered chì hè utilizatu per l'esercitu Apple Watch. Avà hè cambiatu sta strategia è purterà una applicazione Kondice cumpleta per iPhones, chì ùn avete micca bisognu di utilizà Apple Watch.

Cundizione ios 16

L'applicazione Fitness pò aiutà vi ghjunghje à i vostri scopi di furmazione, ancu senza un dispositivu portabile in manu. I dati da i sensori di muvimentu di u vostru iPhone, u numeru di passi chì fate, a distanza chì camminate, è i registri di furmazione da l'applicazioni di terzu ora stimanu quante calori chì avete brusgiatu è cuntate versu u vostru scopu di eserciziu di ogni ghjornu. 

U più lettu d'oghje

.