Chiudi annunziu

Apple à a keynote d'ieri k WWDC 2022 hà introduttu u kit di sviluppatore WeatherKit, chì rimpiazza l'interfaccia Dark Sky chì era pro Android chjusu in 2020. Ma WeatherKit permetterà à i sviluppatori di creà androidov apps chì utilizanu u listessu backend Dark Sky cum'è prima.

WeatherKit, cù un serviziu novu novu Apple U tempu, in e parolle di Apple, "furnisce una varietà di dati meteorologichi preziosi à l'applicazioni è i servizii chì ponu aiutà a ghjente à mantene infurmata è sicura". WeatherKit richiede iOS 16, iPadOS 16, macOS 13, tvOS 16 o watchOS 9. Hè pussibule di utilizà l'interfaccia REST per u web è altre plataforme.

A causa di a dispunibilità REST (i sviluppatori Apple puderanu aduprà Swift), "altre piattaforme" include esplicitamente i sviluppatori. Androidu chì custruite app cù WeatherKit per i dati core chì includenu e cundizioni climatichi attuali è e previsioni orarie di 10 ghjorni di temperatura, precipitazione, ventu, indice UV, etc. Alerte di u clima severu sò ancu dispunibili per e regioni selezziunate.

In quantu à a privacy, chì Apple dice chì face WeatherKit (è l'interfaccia Dark Sky prima) cusì attrattiva per l'utilizatori AndroidTra tutte e altre piattaforme, u giant di Cupertino hà dichjaratu: "Informace nantu à u locu sò usati solu per furnisce e previsioni di u tempu, ùn sò micca assuciati cù alcuna infurmazione persunale informacemi è ùn sò mai tracciati trà e dumande. " A raccolta di informazioni di locu è a prutezzione di a privacy nantu à "a maiò parte di e plataforme Apple" sò state una preoccupazione da a fine di l'interfaccia Dark Sky.

WeatherKit hè attualmente in beta è cù i requisiti sopra citati in mente, serà prubabilmente dispunibule publicamente in u vaghjimu. Novu o aghjurnatu androidL'applicazioni meteorologiche sperendu seguitanu pocu dopu.

U più lettu d'oghje

.