Chiudi annunziu

Apple site in u futuru iOS 16 Prestu uni pochi di trucchi da Androidu, cumpresi Map o ritratti spartuti. A nova versione di u sistema per i telefoni iPhone Tuttavia, si vantarà ancu una funzione veramente "cool" chì Google ùn offre ancu, vale à dì a capacità di trascinà l'uggetti da e foto in altre applicazioni.

Sicondu Apple, a nova funzione face parte di una funzione Visual Look recentemente mejorata chì usa l'apprendimentu di macchina nantu à u dispusitivu per fà una varietà di calculi. A nova funzione funziona assai simplice: basta tene u dito nantu à l'ughjettu in a foto per un bellu pezzu, iPhone poi ricunnosce è caccià da u fondu.

L'ughjettu liberatu in questu modu pò avà esse inseritu in applicazioni cum'è Missaghji. Bastamente hè un sticker creatu in u locu da a foto di un utilizatore. Google ùn hà micca ancu ghjuntu cù sta funzione, ma a so intelligenza artificiale hè abbastanza capace chì ùn deve micca esse un prublema per creà a so versione in Google Photos. Dopu tuttu, Magic Eraser offre qualcosa di simile dapoi qualchì tempu.

U più lettu d'oghje

.