Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: U travagliu à l'urdinatore? Siate à l'uffiziu per parechje ore ogni ghjornu? U travagliu sedentariu ùn hè micca una vittoria per u nostru corpu. Seduta per longu periudi di tempu pò esse assuciata cù una quantità di prublemi di salute, cum'è u dolore di spalle è di u collu, u sovrappesu o ancu l'obesità. 

A spesa energetica deve esse sempre più grande di l'ingesta

Sì avete un travagliu sedentariu è u vostru solu muvimentu hè cunnessu à u viaghju à lunch o in casa, avete bisognu di aghjustà a vostra energia intake à u so gastru. A vostra ingesta d'energia deve esse uguale o menu di u vostru gastru energeticu. Se brusgiate più calori di ciò chì pigliate, sarete in un deficit caloricu. È questu hè a basa per a perdita di pisu successu. 

L'ingaghjamentu caloricu cunsigliatu hè diversu per tutti. A quantità di energia chì u nostru corpu brusgia hè influinzatu da parechji fatturi - età, genere, pesu, altezza o statu di salute, ma ancu occupazione. Inoltre, durante e diverse attività chì facemu durante u ghjornu, u nostru corpu usa diverse quantità di calori. Per calculà l'ingaghjamentu caloricu ottimale, hè necessariu prima di calculà u metabolismu basale è dopu aghjunghje l'attività fisica, piglià in contu u tipu di travagliu o u cuntenutu di i nostri ghjorni di ogni ghjornu.

Vi dumandate cumu mantene l'ingesta di energia è a pruduzzione sottu cuntrollu? Capitu smart watch. In più di u tempu, vi mustrarà a vostra freccia di u core, monitorà u vostru sonnu o solu cuntà e calori chì avete brusgiatu. Inoltre, pudete cunnette u smart watch à una quantità d'applicazioni chì facenu a perdita di pisu assai più faciule.

Cosa da fà per ùn avè micca cumbatte cù chili extra? 

Pruvate di manghjà bè, megliu è regularmente

Sè vo travaglià da l'uffiziu, fucalizza nantu à pasti d'alta qualità, variati è ligeri. A vostra dieta duveria principarmenti cuntene l'alimenti nutrizionale equilibrati, ricchi di proteini, fibre, carbuidrati cumplessi è grassi sani. Includite più verdura, frutti, legumi, cereali integrali è carne bianca (aviculture è pisci). Sustituisce i zuccheri simplici cù carbuidrati cumplessi è limità a quantità di grassu. 

 

Aghjustate u vostru menu in cunseguenza per ùn avè micca fame. U vostru corpu s'abituerà cusì à un fornimentu regulare di energia è ùn averà micca ragiuni per almacenà grassu. Quandu si tratta di pranzu, mette da parte almenu una meza ora per questu. Duvete cuncentrazione cumplettamente à manghjà, cusì ùn manghjate mai à u vostru desk. 

Fighjate u vostru regime di beie 

Scambià e bevande zuccherate per acqua pura. I limonate è e bevande zuccherate sò una fonte inutile di energia extra. Duvete beie uniformemente in tuttu u ghjornu. Una grande buttiglia, caraffa o brocca vi pò aiutà, chì vi riempia cù acqua pulita è mette davanti à voi nantu à a tavula. Aghjunghjite limonu, pepino o erbe per aromatizà. Pudete ancu include tè verde o erbe senza zucchero.

Attenti ancu à u caffè freti. In particulare s'ellu si addulcirà o aghjunghje latte. I calori in u zuccheru è u latti grassu o a crema aghjunghjenu assai bè cù a quantità di caffè chì beie. Ùn mai rimpiazzà un pastu cù u caffè. Ricurdate ancu chì u caffè hè disidratante. Per quessa, hè necessariu di beie una quantità adatta d'acqua cù ogni tazza di caffè. U limitu di una quantità raghjone di ingesta di cafeina hè 400 mg / ghjornu, chì hè equivalente à 3 à 4 tazzi di caffè. 

Ogni passu conta

Pudete ancu esse attivu in l'uffiziu. Approfitta di tutte l'opportunità per spustà. Stretch almenu una volta à l'ora, alleviate a vostra schiena è u collu rigidu. Pigliate un caminu à a cucina per un vetru d'acqua fresca, per esempiu. Aduprate a scala invece di l'escalator o l'elevatore. Pudete ancu aghjunghje uni pochi di squats è esercizii simplici chì pudete fà ancu à u vostru desk. Pruvate ancu di stà in piedi.

Avete bisognu di perdiri pesu ma ùn sapete cumu?

In parechji paraguni di sfarenti metudi di perdita di pisu funziunali, hè surtitu cum'è megliu dieta keto, cù quale a perdita di pisu hè cunvene è veramente veloce. Questu hè perchè hè un metudu assai efficace per inizià a nostra combustione durante un travagliu sedentariu. Dieta Keto hè un modu cumplettamente straordinariu di manghjà, chì hè basatu annantu à l'ingaghjamentu di una grande quantità di prutezione è una stretta restrizzioni di carbuidrati. U corpu entra cusì in u statu chjamatu di cetosi, in u quale tira l'energia da i magazzini di grassu. In u risultatu, a perdita di pisu si trova. 

U più lettu d'oghje

.