Chiudi annunziu

Cumu pudete ricurdà, Google in una cunferenza uni pochi settimane fà Google I / O hà introduttu u smartphone Pixel 6a longu aspittatu, dicendu chì u lanciarà à u mercatu solu à a fine di lugliu. In ogni casu, stu telefunu hè digià apparsu nantu à u Facebook Marketplace (o megliu dettu, apparsu è hè statu immediatamente eliminatu da ellu) è grazia à questu pudemu vede in i primi ritratti di l'utilizatori.

L'imaghjini mostranu a variante di culore grisgiu carbone di u telefunu (ufficialmente chjamatu Charcoal) è pudemu ancu vede u so display OLED di 6,1-inch cun un cutout top-center per a camera selfie 8MP. U so aspettu generale è a scatula in u quale serà furnitu currispondenu à a serie Pixel 6, presentata u vaghjimu passatu.

Solu un ricordu: Pixel 6a hà un chipset Tensore Google (u stessu alimenta a serie di punta di Pixel 6), 6 GB di RAM è 128 GB di memoria interna, una camera doppia cù una risoluzione di 12,2 è 12 MPx, un lettore di impronte digitali sottu-display, altoparlanti stereo, un gradu di IP67. prutezzione è una bateria cù una capacità di 4410 mAh è supporta a carica rapida 18W. Senza sorpresa, hè alimentatu da u software Android 12. Sarà in vendita u 28 di lugliu, à un prezzu di $ 449 (circa CZK 10). Apparentemente, ùn serà micca ufficialmente dispunibule in u nostru paese (in l'Europa, duverebbe andà dopu in Germania, Francia, Italia, Spagna o Gran Bretagna, frà altri, mentre chì serà dispunibule prima in i Stati Uniti è in Giappone).

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Google Pixel quì

U più lettu d'oghje

.