Chiudi annunziu

A settimana passata, l'app Samsung Health hà ricevutu a so prima versione beta UI Watch 4.5 nova aghjurnazione chì ella hà cunfirmatu, chì a prossima generazione di orologi Galaxy Watch ùn includerà micca u mudellu Classic. Avà hè ghjuntu à a luce chì un novu paràmetru hè apparsu in l'app chì suggerisce chì Galaxy Watch5 puderia infine ottene una funzione di termometru dopu tuttu.

Uni pochi mesi fà, un rapportu hà colpitu l'onda chì suggeria chì Samsung andava Galaxy Watch5 aghjunghje un sensoru per misurà a temperatura di u corpu. Uni pochi settimani dopu hè stata seguita da un altru, chì hà dichjaratu chì u giant coreanu vulia veramente aghjunghje sta tecnulugia à i so orologi, ma avia prublemi cù a prugrammazione di l'algoritmu di lettura di temperatura, chì provoca a funzione per esse ritardata. Ma forse à a fine serà completamente diversu. On Reddit perchè avà hè apparsu una maghjina chì mostra un novu cambiamentu in Samsung Health chjamatu Temperature di a pelle durante u sonnu (temperatura di a pelle durante u sonnu).

Comu sapete, esistenti Galaxy Watch4 mancanza di hardware per leghje a temperatura di u corpu, chì significa chì Samsung hà da aghjunghje u cumpunente di software necessariu per leghje a temperatura à One UI Watch 4.5 per i mudelli futuri Galaxy Watch. Sè a funzione per Galaxy Watch5 dispunibule à u lanciu, però, ùn hè ancu chjaru. Tuttavia, cunsiderendu chì Samsung hà fattu e funzioni di salute dispunibuli dopu in certi di i so orologi in l'ultimi anni (vede per esempiu. Galaxy Watch3 è funzione ECG), hè più prubabile chì Galaxy Watch5 aspittàranu un pocu tempu per a so temperatura di u corpu per esse misurata dopu chì sò stati emessi.

Galaxy Watch4 pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.