Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Hè sempre più chjaru chì a transizione energetica hè qualcosa chì ùn si pò più disputa in Auropa. Hè dumandatu in una varietà di modi da i guverni in è fora di l'UE, è tocca essenzialmente tutti i settori di l'ecunumia. A chjave per a decarbonizazione in a maiò parte di i paesi europei seranu fonti rinnuvevuli, in particulare e centrali solari è eoliche. E sicuru, questu hè un prucessu longu è costu. A so impurtanza hè oghji rinfurzata da i sforzi di l'Unione Europea per eliminà a dependenza di i risorsi fossili russi prima di l'annu 2030. Questi scopi sò stati riassunti in un novu pianu cumuni di i paesi europei chjamatu. REPowerUp Europe, chì definisce modi per ottene energia più sicura, più sustinibule è più accessibile è accelerà l'elettrificazione in generale. In questu articulu, avemu da fucalizza nantu à l'energia solare, o fotovoltaica, i prublemi di ottene è distribuzione à a reta, è avemu da presentà alcuni di i prughjetti digià implementati.

1. L'anni chì venenu viranu cambiamenti in a manera di ottene è distribuisce l'electricità. Chì rolu serà l'energia solare in questu sensu ?

A crescita di a produzzione d'electricità da u sole hè necessariu in una situazione induve a dumanda di un ambiente più pulitu è ​​più sicuru hè crescente. Dighjà oghje, l'energia solare in a Repubblica Ceca hè una fonte significativa, chì ogni annu genera 3% di tutta a produzzione elettrica, è u putenziale tutale hè luntanu da esse usatu. Un aumentu di parechje volte in a parte di l'electricità solare in u mischju energeticu cecu pò esse previstu, chì hà ancu purtatu à elevà u sistema energeticu à un novu livellu cù una trasfurmazioni simili à quella causata da Internet in a diffusione di l'infurmazioni. Stu cambiamentu richiederà a necessità di novi suluzioni tecniche per u funziunamentu equilibratu cumunu di parechje fonti d'energia è magazzini per sovrappone è cumplementarii. In listessu modu, ci sarà bisognu di espansione a cuuperazione cummerciale trà i fornitori grandi è chjuchi è i cunsumatori in una situazione induve i cunsumatori diventeranu simultaneamente fornitori, o prosumers.

2. Chì prughjetti di fotovoltaicu stai travagliendu à EEIC ?

Eaton hà una larga gamma di prudutti per a distribuzione è a gestione di l'energia solare da interruttori classici, interruttori di circuiti, fusibili fatti apposta per e centrali solari, à l'accumulazione di batterie di a serie xStorage per u almacenamentu di l'energia solare. Per esempiu, in u centru d'innuvazione EEIC in Roztoky vicinu à Praga, avemu travagliatu nantu à un novu tipu di prutezzione in a linea di distribuzione di e centrali solari contr'à un difettu d'arcu, chì pò esce da una cunnessione imperfetta o danni à u cablaggio, è infine pò esse. porta à un focu. Cum'è parte di un prughjettu per cunnette parechji prudutti Eaton in un sistema, avemu travagliatu cù l'unità xStorage Home. Stu dispusitivu include una batteria è un inverter hibridu. xStorage Home vi prupone di almacenà l'energia solare, l'energia rinnuvevule prodotta durante u ghjornu per l'usu matina, meziornu è notte. Ancu in casu di fallimentu di a rete, u sistema xStorage Home furnisce energia à e famiglie, per esempiu per i sistemi di illuminazione è di sicurità.

Eaton fotovoltaicu 8

Avemu ancu travagliatu nantu à u cuntrollu di microgrid, chì hè un sistema elettricu chì pò travaglià inseme cù a reta di distribuzione, ma pò disconnect è travaglià indipindentamente per qualchì tempu, per esempiu in l'eventu di un difettu in u sistema di distribuzione. Avemu stallatu una centrale solare cù una pruduzzione di finu à 17 kWp è avemu pensatu à espansione di 30 kWp supplementari digià questu annu.

3. Cumu si inserisce a fotovoltaica in tuttu u cuncettu di a transizione energetica à e fonti sustinibili ?

I centrali di energia solare, in più di esse una fonte rinnuvevule, si adattanu significativamente à u cuncettu di participazione di i cunsumatori in u mercatu di l'electricità, chì hè una parte essenziale di u cuncettu di u sviluppu durevule di l'electricità è a sucità umana in generale. In più di a regulazione di u cunsumu è di l'almacenamiento d'energia, e persone o l'imprese ponu cusì participà à a pruduzzione di l'electricità, ognunu à una scala accessibile per elli. Tale capacità di creà centrali d'energia di diverse dimensioni cù efficienza, costu è mantenimentu accessibile sia à e persone ordinarie sia à l'imprese o l'imprese energetiche hè una caratteristica specifica di a generazione solare. A pruduzzione di l'energia, per esempiu da u carbone o da a biomassa, u ventu è altre fonti, implica costi di operazione chì a facenu svantaghju per i picculi volumi di pruduzzione, limitendu cusì a so pruprietà quasi esclusivamente à e cumpagnie energetiche è à e grandi imprese, escludendu cusì e famiglie.

4. Sò alcuni di i vostri prughjetti di sta zona digià in a fase di usu veru ?

I prughjetti solari di u nostru centru d'innuvazione sò spessu sottumessi à a ricerca è cusì anu una strada più longa à u mercatu, di solitu via installazioni piloti. Di i prughjetti chì avemu participatu cum'è parte di a squadra globale di Eaton, questu hè xStorage Home, chì hè stata dispunibule nantu à u mercatu europeu è mundiale per più di quattru anni. Hè ancu un sistema di cuntrollu di microgrid chì hè pilotatu in e instalazioni Eaton è in parechji lochi in i Stati Uniti. Attualmente travagliammu nantu à a stallazione di una microgrid pilotu chì cunnessa i sistemi classici di corrente alternata è di novu currente direttu cù proprietà avanzate di autorregulazione è di resistenza. Cum'è un altru esempiu di prughjetti esistenti chì utilizanu l'energia solare hè integrazione di u sistema Eaton xStorage Home in u sistema di domotica xComfort. Per mezu di u SHC (Smart Home Controller), l'utilizatori di xComfort anu accessu remotu à e dati da u almacenamentu di a bateria è anu a pussibilità di definisce scenarii di gestione energetica di basa, per esempiu, ottimisazione di u riscaldamentu di l'acqua domestica secondu a produzzione di energia da i pannelli solari è u statu attuale. di u almacenamentu di a bateria.

5. Chì grandi prughjetti di PV o di almacenamiento d'energia in Eaton-wide pudete nome?

Di sicuru Johan Cruijff Arena in Amsterdam è soluzioni di almacenamentu di energia in u stadiu di football per copre a dumanda di punta durante l'avvenimenti sportivi, chì include ancu a prestazione di servizii di supportu per a cumpagnia di distribuzione in l'area di regulazione di a rete elettrica fora di i tempi di l'avvenimenti. In seguitu, vogliu mencionà u prughjettu di microgrid Eaton Wadeville in Sudafrica, in quale furnimu a generazione di energia per a nostra fabbrica in situazioni di frequenti interruzioni di energia è riduce ancu u costu di l'electricità. In cunfurmità cù i nostri obiettivi di sustenibilità 2030, avemu installatu recentemente pannelli solari in a nostra fabbrica in Busag, Romania per riduce l'impronta di carbone di a nostra facilità di fabricazione. Cum'è parte di i GreenUp Awards interni, chì furniscenu finanziamentu per prughjetti interni in u campu di a sustenibilità, u nostru centru d'innuvazione in Roztoky hà guadagnatu finanziamentu per l'espansione di pannelli solari, almacenamentu di energia è caricatori per vitture elettriche.

U più lettu d'oghje

.