Chiudi annunziu

A divisione di visualizazione di Samsung, Samsung Display, pensa à custruì una nova fabbrica per pruduce pannelli OLED. Ella deve esse serve unu di i so più grandi clienti, chì hè ella Apple. In particulare, deve pruduce display per iPads è iMacs.

Cum'è u situ web coreanu dice L'Elec, Samsung Display ùn hà ancu decisu chì u budgetu hà da esse da parte per a nova fabbrica, o megliu a linea di produzzione Gen 8.5. Hà aghjustatu chì a cumpagnia pubblicà u pianu di spesa in l'annu è cumincià à urdinà l'equipaggiu per a linea l'annu prossimu. À u principiu, a linea puderia pruduce sustrati 15 XNUMX per mese, dopu à duppià.

Apparentemente, Samsung Display vole assicurà cù stu passu Apple cum'è cliente per display OLED. Certi osservatori di l'industria crede chì u giant tecnulugicu di Cupertino vulerà cambià à pannelli OLED in parechje categurie di produttu, cumpresi i futuri iPads è iMacs.

Samsung cerca ancu di diventà u fornitore di Apple di i sustrati FC-BGA necessarii per fabricà u futuru chip. Apple M2. Hà fattu u so debut u luni quandu e novi generazioni di laptop sò state presentate privé Pro a Macbook Air.

U più lettu d'oghje

.