Chiudi annunziu

A divisione di display di Samsung Samsung Display, chì hè u più grande fabricatore di display OLED per pannelli chjuchi è medii, hà introduttu u primu display OLED 240Hz in u mondu per i notebooks. Tuttavia, ùn hè micca u laptop di u giant coreanu chì hè u primu à esse fieru di questu, ma quellu di l'attellu MSI.

U primu display OLED 240Hz di Samsung per laptop misura 15,6 inch è hà una risoluzione QHD. Offre un rapportu di cuntrastu di 1000000: 1, un tempu di risposta di 0,2 ms, certificazione VESA DisplayHDR 600, una paleta larga di culori, veri neri è emissioni di luce blu bassa.

U primu laptop à utilizà a nova visualizazione hè u MSI Raider GE67 HX. Questa macchina di gaming portable high-end vanta processori Intel Core i9 di 12th Gen, grafica Nvidia GeForce RTX 3080 Ti, assai porti, è un rinfrescante megliu cà u mudellu di l'annu passatu.

"U nostru novu display OLED 240Hz risponde è supera a dumanda di i clienti chì aspettanu longu un notebook cù un pannellu OLED di freccia alta. I vantaghji evidenti chì i pannelli OLED offrenu una freccia di rinfrescante elevata cumparatu cù LCD trasformeranu l'industria di i ghjoculi ". U vicepresidentu esecutivu di Samsung Display Jeeho Baek hè sicuru.

Pudete cumprà computers è laptops, per esempiu, quì

U più lettu d'oghje

.