Chiudi annunziu

Google hà liberatu a terza beta à u mondu Androidu 13. Ancu s'è truvamu nutizie è diverse migliure quì, tuttu hè sintonizatu à a perfezione piuttostu cà cresce in u voluminu. È hè bonu, perchè a stabilità di a piattaforma hè a più impurtante. Chì 5 migliori caratteristiche in u novu Androidu 13 Beta 3 truverete? 

Prima di tuttu, deve esse cunsideratu chì Android 13 Beta 3 hè cumpatibile cù i telefoni Pixel 4 (XL), Pixel 4a, Pixel 4a 5G, Pixel 5, Pixel 5a, Pixel 6 è Pixel 6 Pro, cusì e funzioni è l'opzioni descritte sò ancu destinati à elli.

Widget di batteria 

Na Androidu 12, a cunfigurazione più chjuca di u widget Batteria hè 2 × 2 cù assai spaziu viotu intornu à quellu mintuatu. informace. Beta 2 digià Androidin 13, hà pruvatu à risolve questu in modu praticu, cù u fattu chì Beta 3 va ancu più luntanu è permette di cambià a dimensione di u widget à 2x1, ma ancu 5x1 chì mostra trè elementi à una volta, quandu si tratta di u telefuninu. batteria è, per esempiu, cuffie cunnessi. Hè prubabile chì ancu u Pixel serà vistu quì in u futuru Watch.

Pixel Launcher 

In i telefoni Pixel d'oghje, i vostri paràmetri Wallpaper è stile permette di persunalizà cumu vulete u layout di l'icona nantu à u screnu in casa di u vostru dispositivu. Queste opzioni varienu da un layout 2x2 à 5x5. Ma cum'è hè statu dettu in Google I / O, a linea Pixel hè pronta per espansione in una tableta, cusì ancu u layout 5x5 più grande puderia micca esse abbastanza ideale. Ultimi Android 13 Beta 3 introduce dunque una dimensione di griglia ancu più grande per u Pixel Launcher, aumentendu finu à 6x5 (vale à dì sei colonne è cinque file). Ma sta nova griglia si attiva solu quandu avete aduprà un dispositivu abbastanza grande per aduprà.

Lanciatore di pixel

Impostazioni di impronte digitali 

U Pixel 6a è Pixel 7 ùn sò micca dispunibuli ufficialmente, ciò chì significa chì a nova interfaccia di paràmetri di impronte digitali in-display hè attualmente limitata à Pixel 6 è 6 Pro. Sè vo aghjurnà un dispositivu chì hà digià biometria pre-inregistrata, pudete mai vede sta nova interfaccia d'utilizatore. Tuttavia, quandu ri-registrà a vostra impronta digitale, pudete da u sistema Android 13 Beta 3 per vede una nova animazione è una guida per aiutà à scansà megliu a vostra impronta digitale. U scopu hè, sicuru, di assicurà a prevenzione di prublemi chì sò accaduti solu in a forma precedente.

Barra di gestu grassu cum'è z iOS 

Se utilizate u metudu di cuntrollu di gestu, era in u sistema Android 13 A barra di navigazione Beta 3 aghjurnata per esse un pocu più grassa. In a finale, però, hè assai reminiscente di a famosa barra di gesti in iOS. Mentre chì questu ùn hè micca un cambiamentu enormu in ogni modu, hè in realtà u primu cambiamentu fattu à a barra di navigazione in relazione à i cuntrolli di gestu da quandu l'opzione hè stata introdutta in Androidu 10. L'area di a barra di navigazione cun Androidnantu à u 13 Beta 3, aumenta solu visualmente, senza affettà a funziunalità di i gesti di scorri da a pantalla di casa o in l'applicazioni.

Alerta di torcia attiva 

Succede à quasi tutti, in ogni mudellu di telefunu. Di tantu in tantu avemu solu "stringhje" è accendemu qualchì lampadina in cortu circuitu senza sapè. Android 13 Beta 3 aghjusta una funzione per avvistà di stu fattu. Allora s'è vo fate qualcosa cù u dispusitivu è a linterna hè attivu - s'ellu sapete o micca, u sistema vi avvisà di stu fattu.

U più lettu d'oghje

.