Chiudi annunziu

L'applicazione di navigazione populari in u mondu Google Maps hà ricivutu recentemente parechje funzioni utili novi, cum'è una nova vista o miglioramentu di u modu Street View. Avà hè stata aghjunta una altra novità: l'indice di qualità di l'aire (AQI).

Per questu scopu, una nova capa di mappa hè stata aghjunta à l'applicazione, chì l'utilizatore pò accede toccu u buttone circulare direttamente sottu à a barra di ricerca è u menù di carousel di suggerimenti. Un icona verde AQI appare in l'angulu in basso à destra accantu à u trasportu publicu, a COVID-19 è l'infurmazioni di u focu.

Dopu avè intrutu in a strata di qualità di l'aria, a visualizazione di a mappa attuale hè ingrandita. I pins apparisceranu sopra à i più grandi lochi è un locu specificu serà mostratu toccu nantu à qualsiasi puntu di culore. L'utilizatore vede l'indici di qualità di l'aria, chì hè una misura di a salute di l'aria (in i Stati Uniti piglia a forma di una scala da 0-400+), cù cunsiglii per l'attività outdoor quandu informace l'ultima aghjurnazione è ligami per più informace. Google hà cuminciatu à liberà a nova funzione per a versione mobile di Maps in i Stati Uniti, duverebbe ghjunghje in altri paesi in i ghjorni o settimane à vene.

Google Maps in Google Play

U più lettu d'oghje

.