Chiudi annunziu

One UI 5.0 hè a prossima versione maiò di l'utilizatori è a superstruttura grafica di Samsung per i dispositi cù Androidem. U giant di u smartphone coreanu u liberarà più tardi questu annu dopu chì Google hà fattu cusì cun Androidem 13. Si deve lanciari u so prugramma beta in i mesi à vene. À u mumentu, abbastanza comprensibile, ùn sò micca cunnisciuti dettagli nantu à One UI 5.0, secondu u situ web SamMobile in ogni modu, a nova superstruttura deve purtà una mellura maiò in a velocità di l'animazione.

Cù u sviluppu One UI 5.0 in piena evoluzione, una di e prime priorità di Samsung hè di accelerà l'interfaccia d'utilizatore. Hè ancu da ottimisà l'animazioni per esse più liscia è più veloce. Stu cambiamentu, chì pò sembrà un dettagliu insignificante per alcuni, avarà in realtà un grande impattu nantu à l'esperienza di l'utilizatori. Cumplementu bè cù i display di freccia di rinfrescante più altu nantu à i dispositi premium di u giant coreanu è furnisce una grande sperienza d'utilizatore.

Samsung duveria revelà tutte e migliure chì One UI 5.0 purterà à l'avvenimentu di a Samsung Developer Conference (SDC) più tardi questu annu. U so ultimu annu hè stata in uttrovi, è pocu dopu chì Samsung hà liberatu a beta di a superstruttura One UI 4.1.

A cumpagnia puderia cusì sceglie un quadru di tempu simili per One UI 5.0 questu annu. Una volta chì a nova versione hè annunziata à SDC 2022, pudemu aspittà chì a so beta sia lanciata in e settimane à vene. Una versione sharp deve esse liberata per i dispositi supportati prima di a fine di l'annu.

U più lettu d'oghje

.