Chiudi annunziu

Hà filmatu una parodia unica di notte in tema di horror in un telefunu Samsung Galaxy S22 Ultra direttore Matyáš Fára. Per questu, hà utilizatu a funzione di notte, chì hè furnutu cù tutti i telefoni smartphones di a serie Galaxy S22 è chì permette di creà video è ritratti prufessiunali ancu in cundizioni di poca luce.

U spot hè destinatu principarmenti à i ghjovani utilizatori di smartphone da Generazione Z (nati da a mità di l'anni 90 à 2012), chì capiscenu veramente u cuncettu di l'autentica espressione di sè stessu è u celebranu orgogliosi. Grazie à a funzione Samsung Nightography, ponu sprime u so veru sè in ogni mumentu di u ghjornu o di a notte - in modu chì assolutamente tutti, ancu u vampire incompresu cum'è u caratteru centrale di u clip, ponu dimustrà à u mondu quantu dinamichi è veramente unichi sò veramente. sò.

"Avemu avvicinatu à a limitazione tecnologica durante a filmazione cum'è una sperienza interessante. Avemu pruvatu u telefunu, hà sceltu a prucedura più efficae (tirata manuale cù un stabilizzatore) è pianificatu tutti i colpi in modu di utilizà tutti i vantaghji di u telefunu ", spiega u direttore Matyáš Fára. A filmazione in un telefuninu hà permessu una variabilità più veloce, è ùn ci era micca bisognu di un equipaggiu di càmera cusì grande. "Ma in u finale, e prucedure eranu listesse cum'è quandu si filmava cù una camera prufessiunale". dice u direttore.

"Quandu si sparava, avemu usatu una cumminazione di l'applicazione nativa Samsung per piglià ritratti è filmà, mentre sparava in u codec H.264," descrive Fára. L'equipaggiu era custituitu da 35 persone. U risultatu hè assai paragunabili à i clips chì sò filmati cù l'equipaggiu tecnicu prufessiunale caru. U video, chì dura pocu più di un minutu è mezu, presenta Jan Svoboda è Bára Cielecká. Daretu à a camera, questu Galaxy S22 Ultra era di Tomáš Uhlík.

telefoni Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.