Chiudi annunziu

U serviziu di ghjocu in nuvola di Samsung Gaming Hub hè per esse ancu megliu. U giant tecnulugicu coreanu hà annunziatu chì u serviziu riceverà una applicazione stu mese chì portarà più di 100 tituli di qualità.

L'app Xbox serà nantu à una piattaforma nuvola Samsung dispunibule da u 30 di ghjugnu. Samsung Gaming Hub hè un novu serviziu di streaming di ghjocu dispunibule nantu à selezzione di TV intelligenti da u giant coreanu questu annu, cumprese a serie Neo QLED 8K, Neo QLED 4K è QLED è serie di monitor intelligenti. Monitor intelligente ancu da questu annu. Sia l'applicazione serà dispunibule in u nostru paese ùn hè micca cunnisciutu à u mumentu, Samsung menziona solu "mercati selezziunati".

Per mezu di u serviziu di abbunamentu Xbox Game Pass in u Samsung Gaming Hub, l'utilizatori di i dispositi citati anu accessu à più di un centu di ghjochi, cumprese gemme cum'è Halo Infinite, Forza Horizon 5, Doom Eternal, Sea of ​​​​Thieves, Skyrim o Microsoft Flight Simulator. Sicondu Samsung, i gamers ponu aspittà una "esperienza di ghjocu incredibile" cù una latenza minima è grandi visuale grazia à l'avanzati miglioramenti di u muvimentu è a tecnulugia di rendiment di ghjocu. A piattaforma Samsung Gaming Hub hè stata presentata à CES prima di questu annu è presenta servizii di ghjocu in nuvola cum'è Nvidia GeForce NOW, Google Stadia è Utomik.

U più lettu d'oghje

.