Chiudi annunziu

Una estensione UI per telefoni è tablette Galaxy cuntene parechje funzioni automatiche integrate chì basi Android ùn hà micca Unu tali hè, per esempiu, Bixby Routines, ma un altru hè ancu suggerimenti Intelligenti. Questi ponu esse veramente utili, ma ponu ancu fastidiu inutilmente. Cumu disattivà i suggerimenti intelligenti ùn hè micca cumplicatu, è ancu i so altri paràmetri. 

I suggerimenti intelligenti s'impegnanu à presentà azzione utili. Cosa significa? Cù Samsung Keyboard, riceverete suggerimenti di testu basatu nantu à i missaghji, siti web chì visitate è altre attività. In quantu à u Calendariu, riceverete suggerimenti per l'avvenimenti aghjuntu basatu nantu à i missaghji, l'imaghjini è altre attività.

Inoltre, ci sò ancu Missaghji, induve a funzione vi darà suggerimenti per diverse azzioni è Reminders o u Smart Gadget stessu (widget). Ma a funzione s'aprende è si sviluppa gradualmente secondu cumu utilizà u dispusitivu stessu. I suggerimenti intelligenti sò sempre visualizati cù un icona di trè stelle, cusì pudete ricunnosce chjaramente. 

Cumu disattivà i suggerimenti intelligenti 

  • Andà à Settings. 
  • Sceglite Funzioni avanzate. 
  • Cliccate nant'à Disegni intelligenti. 

L'interruttore in cima si riferisce chjaramente à l'attivazione o disattivazione di a funzione. Ma ci sò altri elementi sottu chì pudete definisce. Allora s'ellu ùn vulete micca i suggerimenti di a Tastiera Samsung, ma l'altri facenu, solu disattivallu. In questu modu pudete definisce i Suggerimenti Intelligenti più vicinu è ùn avete micca bisognu di disattivà completamente se pensate chì l'utilizate sempre in un certu limitu. Per prutege a privacy, i dati necessarii per sta funzione per travaglià sò almacenati in u dispositivu di l'utilizatore è ùn lascianu mai. 

U più lettu d'oghje

.