Chiudi annunziu

Samsung hà fattu alcuni gaffes di marketing in u passatu, cumpresu l'inviu di publicazioni ufficiali di Twitter chì prumove alcuni di i so telefoni iPhone. Avà pare ch'ellu hà fattu un tali sbagliu di novu. Di novu hà riferitu iPhone, sta volta in a so app Samsung Members. U situ web hà infurmatu nantu à questu TizenHelp.

U gestore di a cumunità di Samsung in Corea di u Sud hà publicatu un banner in l'app Samsung Members per publicità One UI Galaxy Temi. Tuttavia, u banner mostra parechji temi micca nantu à u telefunu Galaxy, ma nantu à un mudellu d'iPhone stilizatu. Stu mudellu pare esse una rapprisintazioni approssimativa di l'iPhone X, 11 o 12.

Sembra quasi a persona chì hà criatu u banner, u dispusitivu Galaxy ella ùn sapia micca. Tuttavia, ùn pudia micca agisce cum'è u gestore di a cumunità di Samsung. L'iPhone, in particulare i mudelli cù un cutout in a visualizazione, anu un disignu distintivu chì hè faciule di ricunnosce. Per quessa, u disignu genericu di l'iPhone hè spessu usatu cum'è "placeholder" in publicità per app di terzu. In questu casu, però, stu disignu pare particularmente inappropriatu à u puntu di vergogna.

Sì nunda di più, tali fumbles ponu dà munizioni à i fan di Apple contr'à i clienti Samsung. Puderanu avà diventà un ughjettu di ridicule da a so parte, è ùn aiuterà micca l'imaghjini media di u giant coreanu. Perchè u disgraziatu disgraziatu hè accadutu ùn hè micca chjaru, è probabilmente ùn sapemu mai.

U più lettu d'oghje

.