Chiudi annunziu

U clima in i mesi di l'estate pò volte fluttuà cum'è andendu in una muntagna russa. U calore tropicale si alterna cù piova, ci sò ancu e timpeste. Per chì u tempu vi stupissi u più pocu pussibule, hè cunsigliatu di avè una applicazione installata nantu à u vostru smartphone chì vi dicerà sempre à tempu ciò chì vi aspetta fora. Avete e vostre propiu app meteo preferite chì ùn sò micca apparsu in sta lista? Condividi cun noi in i cumenti.

In u tempu

In-Počasí hè una applicazione domestica populari è affidabile, cù l'aiutu di quale pudete truvà facilmente e previsioni climatichi per l'ora è i ghjorni dopu. Truverete ancu una previsione di testu, avvisi di cambiamenti bruschi, è pudete ancu vede una mappa di radar. In-Weather offre ancu widgets di desktop fantastichi.

Scaricate nantu à Google Play

CHMÚ

Parechji utilizatori anu ancu piaciutu l'applicazione da l'Istitutu idrometeurologicu Czech. Offre una previsione meteorologica affidabile è relativamente precisa, avvisi, ma ancu una previsione di l'attività di tick è altre staggione. informace. Pudete, sicuru, salvà u vostru locu preferitu quì è ancu monitorà a mappa cù radar.

Scaricate nantu à Google Play

ventusky

L'applicazione Ventusky hè ancu relativamente populari trà l'utilizatori. In più di a previsione tradiziunale, offre ancu grafici, tavule è carte chjara, cumprese viste 3D, per u mondu sanu. Sia chì site interessatu in a direzzione è a forza di u ventu, a temperatura di l'aria, a pressione, a precipitazione o a nuvolezza, puderete certamente confià à Ventusky.

Scaricate nantu à Google Play

Meteor Meteor Radar

Se ti piace à seguità u clima principalmente nantu à una mappa cù l'imaghjini di radar, pudemu ricumandemu l'applicazione Meteor Meteoradar da Androworks. Quì truverete carte precise cù l'imaghjini di radar, mentre chì a visualizazione di a previsione è i parametri cunnessi ponu esse persunalizati in dettaglio in l'applicazione. Di sicuru, ci hè ancu un widget in u desktop di u vostru smartphone.

Scaricate nantu à Google Play

Alarma di fulmini

Sè site interessatu in i timpeste è i lampi in l'estiu, apprezzerete sicuramente l'app Lightning Alarm. Ùn importa micca s'ellu avete una paura di panicu di e timpeste o, à u cuntrariu, appartene à i cacciatori di fulmini entusiasti. Lightning Alarm sempre avvisa in modu affidabile micca solu di tempeste chì avvicinanu, ma vi mostra ancu l'occurrence di fulmini è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.