Chiudi annunziu

Samsung hè in una vergogna. U so ultimu Neo QLED TV pare aduprà un algoritmu intelligente per detectà benchmarks HDR è aghjustà l'imaghjini per ingannà e teste per dà risultati chì pareanu più precisi di ciò chì sò veramente. U situ web hà infurmatu nantu à questu FlatPanels HD.

Fortunatamente, ci hè un modu per bypassà l'algoritmu fraudulente di Samsung è uttene risultati precisi di teste HDR. A maiò parte di i revisori è l'urganisazioni di certificazione testanu e capacità HDR utilizendu una finestra di 10%, o dieci per centu di tutta a pantalla. L'algoritmu di Samsung "si mette in ballu" quandu detecta una prova realizata nantu à deci per centu di a dimensione di a finestra, ma ùn pò micca cuntà tutte e dimensioni.

In questu in mente, FlatPanelsHD hà truvatu chì u Neo QLED QN95B hà furnitu risultati di teste HDR assai diffirenti quandu si usa una dimensione di finestra di 9% invece di 10%. Più preoccupante, però, a TV pare aumentà a luminosità massima finu à 80% durante a prova HDR, in particulare da 1300 à 2300 nits, ancu per un pocu tempu per evità di dannà a retroilluminazione miniLED. In a realtà, però, risulta chì u Neo QLED QN95B ùn ghjunghjerà mai à 2300 nits di luminosità in scenarii d'usu reale. Questu aumentu di a luminosità hè statu apparentemente programatu in a TV specificamente per ingannà e teste di paragone HDR.

Quandu u situ hà prisentatu i so scuperte à u giant coreanu, a cumpagnia hà rispostu promettendu un aghjurnamentu di firmware prestu. "Per furnisce i cunsumatori cù una sperienza di visualizazione più dinamica, Samsung rilascerà un aghjurnamentu di software chì assicura una luminosità coherente in u cuntenutu HDR in una gamma più larga di dimensioni di finestra oltre u standard di l'industria". Samsung hà dettu à u situ.

Per esempiu, pudete cumprà TV Samsung quì

U più lettu d'oghje

.