Chiudi annunziu

Mapy.cz hè una di e migliori applicazioni di navigazione. Si adatta micca solu in una vittura o in manubri di motociclette o biciclette, ma ancu in i sacchetti di i turisti è ancu i barili di i battelli. Offrenu assai opzioni è persunalizazione di e rotte, chì hè bonu per sapè prima di andà in un locu. Questu vi risparmià micca solu chilometri, ma ancu energia. Quì truverete 5 cunsiglii è trucchi per Mapy.cz chì vi aiuterà cù a vostra pianificazione.

Entra 

Hè una ricunniscenza abbastanza triviale, ma hè veramente u più impurtante di tutti. Cù u so aiutu, vi hannu lu cuntenutu synchronised à traversu i dispusitivi vo aduprà, è voi dinù arrivare accessu à salvà infurmazione differente senza avè à circà di novu. Basta à sceglie icona di trè linee è tocca u menu in cima Log in. Allora compie u vostru e-mail è verificate u login via u numeru di telefunu. Hè tuttu.

Salvà e rotte 

Selezziunà u puntu A, specificà u puntu B, o aghjunghje qualsiasi altri waypoint chì avete bisognu. Di sicuru, più entrate, u più tempu ci vole à pianificà, è saria fastidiosu per fà di novu dopu à chjude l'app. Allora, quandu site login, pudete salvà u vostru schedariu è caricate più tardi. Per fà questu, basta à cullà a linea à u pannellu di pianificazione è mette una offerta in u fondu à manca Impone. Tù dinù ponu chjamà a strada è cunfirmà a salvezza in cima dritta. Se poi dà l'icona di trè linee è sceglite u menu I mo carte, pudete truvà i vostri salvati quì. Appena cliccate nant'à u sceltu, apparirà subitu nantu à a mappa.

A spartera di rotta 

Se vulete sparte a vostra strada cù qualchissia senza mandà screenshots inattivi, pudete mandà un ligame speciale à u vostru schedariu. Quandu l'altru partitu poi cliccà nantu à questu, è s'ellu anu ancu aduprà l'applicazione Mapy.cz, a vostra mappa serà visualizata per elli. Dopu chì a pianificazione hè finita, scorri u pannellu è selezziunate u menu sparte. Pudete fà cusì micca solu per mezu di a funzione Quick Share, ma ancu per e plataforme di cumunicazione.

Opzioni di rotta 

Durante a vostra pianificazione, duvete avè nutatu chì Mapy.cz pò pianificà rotte è camini per vitture, pedoni, ciclisti, sciatori di fondo è navigatori. In i primi trè casi, però, determinazioni ancu più dettagliate sò offerte. Per una vittura, pudete sceglie una veloce cù u trafficu, una veloce o una corta cù a pussibilità di evità e sezioni pagate. Per i pedestri, sceglite una strada di caminata o una corta, chì pò ancu porta fora di i marcati, ma ùn deve micca camminà tanti chilometri. In u casu di una bicicletta, pudete pianificà rotte per a muntagna o strada - di sicuru, ognunu porta à un locu diversu, perchè cù una bicicletta di strada ùn sarete micca diretta à i camini forestali.

Cumplimentarii informace 

Soprattuttu, un altru hè adattatu per i turisti è i ciclisti informace, chì vi dicenu un pocu di più nantu à a vostra strada, è chì ùn pò micca esse visibili à prima vista. Prima di tuttu, hè u clima. Dopu avè pianificatu u percorsu, guidate u pannellu in sopra è attivate l'opzione Tempu nantu à a strada. Puderete tandu si vulete vede a temperatura, a precipitazione o a forza di u ventu longu a vostra pianificazione. Se scorri più in basso in u pannellu, pudete vede u prufilu di l'altezza di a strada. Vi informa di cumu si passa a vostra pianificazione di ascensione è di discesa. A più dritta a linea, u più faciule u percorsu (quellu in i ritratti attaccati era veramente difficiule).

U più lettu d'oghje

.