Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Future City Tech 2022 si svolge u 23-24 di ghjugnu in Říčany. L'urganizatore hè a cumpagnia PowerHub in cuuperazione cù a cità di Říčany è cun sustegnu Czech Invest. I partenarii principali sò l'imprese CITYA, U Umbrella Center è Hyundai. Pigliò u patronu di l'avvenimentu Ministru di i trasporti Martin Kupka. 

L'avvenimentu hè destinatu à l'esperti è u publicu generale, è ancu à i rapprisentanti di a cità o capi di dipartimenti di trasportu è dipartimenti di compra di l'innuvazione. Investitori in startups in prima fase, centri di ricerca è educazione in u campu di a mobilità, o media è grande attori industriali chì volenu sapè nantu à l'ultime tendenzi di mobilità è innovazioni è stabilisce una pussibuli cooperazione cù espositori ponu scopre prughjetti interessanti quì. "Aghju aspettatu di pudè presentà u travagliu di startups impurtanti à u publicu, cunnetta i principali attori di l'industria è ancu ghjunghje à i potenziali investitori è clienti ". dice Toufik Dallal, Capu di i Programmi di Acceleration PowerHUB.

Tuttu l'avvenimentu si svolge in cunghjunzione cù a cità di Říčany. Ing. David Michalička, sindaco di Říčany, aghjunghje à a cooperazione: "Ríčany soffre di una congestione di trafficu estrema. Per quessa, a cità hà sviluppatu dapoi un bellu pezzu l'offerta di forme alternative di mobilità urbana è attiva per i so residenti. Avemu custruitu un trasportu urbanu gratuitu funziunale, i ghjovani viaghjanu in biciclette spartute, custruemu shortcuts sicuri è rotte pedestriali per chì a vittura ùn deve esse l'unica opzione. U trasportu autònuma hè una altra innuvazione chì deve vene à e nostre carrughji. Hè sempre u futuru, ma crede chì ùn hè micca luntanu ".

Un prugramma speciale serà preparatu per ogni gruppu, ma tutti i visitori ponu aspittà à i migliori esperti è espositori da a Repubblica Ceca è à l'esteru è, sopratuttu, l'uppurtunità di vede o ancu pruvà diverse soluzioni è tecnulugia innovadora. Cumpagnia cum'è Hyundai, CEDA Maps, CITYA o AuveTec.

Una cunferenza è attelli in relazione à l'intruduzioni di u trasportu autonomu in e cità seranu preparati per u publicu prufessiunale. Amparerete cumu hè pussibule di risolve i prublemi di parcheghju, aduprà servizii cumuni è trasportu multimodale, migliurà a logistica urbana è u trasportu di l'ultimu chilometru. L'esperti cechi parleranu à a cunferenza, per esempiu, Ondřej Mátl, cunsiglieru di trasportu per u distrittu di Praga 7, o Jan Bizík, Manager di Mobility Innovation Hub di CzechInvest. Trà i parlanti stranieri, pudete aspittà à a presentazione di a cumpagnia estonia AuveTec, chì si tratta di trasportu autònuma, o a cumpagnia israeliana. RoadHub, chì pianifica l'infrastruttura smart city.

U publicu avarà l'uppurtunità di vede i sistemi di trasportu muderni, tecnulugii è soluzioni, cumprese i veiculi autonomi, gratuitamente nantu à a zona di mostra. Inoltre, ci sarà l'uppurtunità di cavalcà un ebus autonomu o avè una bevanda furnita da un robot autònumu di consegna di pacchi.

Pudete truvà più infurmazione nantu à l'avvenimentu quì

U più lettu d'oghje

.