Chiudi annunziu

I primi ritratti di unu di i dispositi più attesi di Samsung per questu annu, un telefunu flessibile, sò filtrati in l'aria. Galaxy Da Flip4. Da elli segue chì in quantu à u disignu, serà assai pocu diffirenti da u so predecessore.

Galaxy Da Flip4 nantu à e foto pubblicate da u contu Twitter TechTalkTV pare quasi u listessu cum'è i "trè" à u primu sguardu. L'unica differenza ligeramente più notevuli hè a visualizazione esterna ligeramente più grande, chì sicondu i rapporti "darreri à a scena" serà almenu 2 inch in size (era 1,9 inch in u predecessore). U telefunu hè altrimente pruduttu in un culore grisgiu matte, chì dà eleganza.

Galaxy Sicondu infurmazioni micca ufficiali, u Flip4 averà l'ultimu chip high-end da Qualcomm Snapdragon 8+ Gen1, 8 GB operativi è finu à duie volte a dimensione interna massima memorie, una batteria cù una capacità di 3400 o 3700 mAh è supportu per a carica rapida cù una putenza di 25 W è una cerniera mejorata, grazia à quale a so visualizazione flexible deve avè un menu visibile. groove. Inseme à un altru "bender" Galaxy Z Fold 4 è orologi intelligenti Galaxy Watch5 serà secondu fuga da a settimana passata liberata u 10 d'Aostu.

telefoni Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.